Tudor Gheorghe- Taina Cuvintelor (3 noiembrie 2008)

Eeee… cat de mult mi-am dorit sa il vad pe acest om intr-un concert… iar dupa ce am cumparat bilete si am fost la acest concert, m-am repezit sa cumpar si pentru “Omul din La Mancha” pentru ca am zis ca o asemenea ocazie nu trebuie ratata sub nici o forma.

Taina Cuvintelor sau invitatie pentru o reintoarcere la esenta limbii romanesti, debuteaza cu o piesa emotionanta, care pe mine m-a atins foarte profund. Nu mai tin minte toate versurile, eram mult prea prinsa de moment pentru a le retine, insa ceva-ceva tot a ramas “Poti rade in toate limbile din lume/Dar poti tacea doar pe limba ta”.

Daca in ceea ce priveste alti artisti aveam in minte o imagine a felului in care s-ar putea comporta pe scena, sau aveam niste asteptari, niste dorinte, in cazul lui Tudor Gheorghe n-am sesizat sa fi fost contaminata de vreun gand parazitar… a fost exact asa cum trebuia sa fie, nici mai mult, nici mai putin. Am descoperit un om deosebit (ce stereotip, pe care pana si eu il urasc), care a reusit sa stabileasca o intimitate confortabila cu o sala plina ochi, un spirit ghidus, care nu s-a dat inalturi de a spune ceea ce gandeste, mascand ironia fina cu zambetul si vocea calduroase. Un om atat… atat de sensibil, cu o iubire patimasa pentru muzica, arta, si pentru ceea ce este pur romanesc.

Nu va pot oferi spre auditie vreuna dintre piesele acestui concert in premiera, insa… am alta surpriza, foarte frumoasa:

Lumina Lina, versuri Ioan Alexandru

Leave a Reply

