Blogul editurii Nemira

Jos palaria si scufia si mesa pentru cele doua campanii extraordinare pe care editura Nemira le-a demarat, creand “blogul cititorilor Nemira”

In ce consta aceasta extraordinara campanie? Nici nu stiu daca-i zic bine, dar alt cuvant nu-mi vine. Tu citesti o carte aparuta la Editura Nemira (in orice colectie, doar sa fie prezenta printre cartile din biblioteca online a editurii), si, daca te pocneste vreo inspiratie, scrii cateva cuvinte (ai grija sa pui o poza a cartii, sa bagi trei linkuri catre Nemira, si sa te strofoci de mai mult de 400 de cuvinte), trimiti opera, si ai mari sanse sa obtii, fie o reducere de 50% pentru trei carti cumparate online, fie o carte cu reducere de 100% (in cadrul campaniei speciale, care tocmai se deruleaza, si care tine pana la 5 decembrie).68_big

Ceea ce ma bucura foarte mult nu este faptul ca se da liberi la reduceri de carti (adica, ma bucura si asta, dar cum eu nu sunt tocmai in targetul editurii, atunci ma “afecteaza” mai putin), ci faptul ca este incurajata exprimarea… coerenta, legata la subiect si predicat, pe marginea unei carti pe care ai citit-o, ai filtrat-o prin mintisoara aia, de altfel relaxata cand vine vorba de scris recenzii, si poate chiar ti-a placut. Tuturor ne plac diferite lucruri, ne incantam, trambitam ca “vai, ce experienta literara de exceptie”, insa cand e vorba sa ne organizam putin ideile, rotitele scartie iar degetele se cam poticnesc in tastatura.

Hip-hip hurraaay pentru Nemira!

2 thoughts on “Blogul editurii Nemira

  1. feeria says:

    Multumesc pentru vizita!

    Pentru mine Nemira=SF, ori acest gen mi-a fost total necunoscut pana acum vreo doua luni (aveam un soi de reticenta/rezitenta fata de gen), cand am pus mana pe cateva carti de referinta care mi-au placut (Fahrenheit 451, Picnic…, simpaticul Vonnegut cu Sirenele lui de pe Titan, ma rog, cele care mi-au fost recomandate). De la Nemira am apucat sa citesc “Jocul lui Ender”, si mi s-a parut foarte interesant- adica, mai mult decat interesant, mi-a placut. Am luat si “Dune”, primul volum. Ma rog, sunt in faza de descoperire, la inceput de drum, inca ma obisnuiesc, ma acomodez, etc.😀 De-asta am spus ca nu ma simt tocmai in targetul editurii- sunt undeva pe langa, incep sa dau din ce in ce mai mult tarcoale.

    PS: ce ma amuza, insa, este ca primesc multe cadouri-carti din colectia Bonton. :))

Leave a Reply

