Internetu-i mare si totusi mic

I’m watching you, Amy!

Acum doua seri o terorizam pe terorista ctitoare dupa ce ma terorizase si ea la randul ei cu doua articole: unul in care era vorba despre “Poeme in loc de tutun”– paradoxal, sunt abstinenta la capitolul asta (cam de 6 zile sau 7- cred ca-i semn bun atunci cand incep sa pierd sirul zilelor fara tigari), si incerc sa ma tin bine de linie (trebuie sa recunosc ca in timp ce citeam atat articolul cat si comentariile si in timp ce si scriam, aveam tot felul de fantezii: eu in timp ce contemplu de la distanta, dorindu-mi apropierea, pachetul de tigari, eu in timp ce admir tigara, mangaindu-i formele, eu adulmecand izul proaspat de tutun neintinat, eu simtind intre buze filtrul tare, eu aprinzand tigara, ascultand fascinata sfaraitul tutunului, eu dand ochii peste cap!! Da! Da!); celalat articol providential a fost despre “Pisicologie, intrucat, in afara faptului ca impart spatiul vital cu un motan (a se observa ca nu am zis ca-s stapana unui motan- ca stiu eu bine cum stau lucrurile), in urma cu cateva zile, hoinarind pe internet, facand chestii ilegale si bucurandu-ma de asta, am dat peste o carte, tare simpatica, despre povesti cu pisicute (are si niste ilustratii dragute). Bun, zic, nu-i bai, se mai intampla. Azi, bucuroasa de oaspeti, ma duc la White Wolf in vizita, sa vad spumele marii revarsandu-se (uai, cea mai faina priveliste!) si scrolluiesc pana dau de un articol despre schimbarea la fata a gmailului. Foarte tare, mai ales ca n-am mai citit nicaieri despre asta. Nu conteaza ca acum nu stiu ce naiba are de nu-mi mai arata optiunile smechere de teme si culori, nu conteaza nici ca nu mai am fundalul ala gri inchis, fain, cu planete… Nu-i bai, you win some, you lose some. Calatoria continua, pentru ca dupa ce scriu un articolas modest si foarte infantil (in conformitate cu starea, bineinteles), dau peste blogul lui Cinabru, a carui ultima postare  (15.nov anul curent) se refera taman la subiectul despre care am trancanit eu (Ultima Licorna), dar mai mult, se pare ca si autorul blogului a intampinat aceeasi dificultate in a gasi cartea lui Beagle la Polirom ca si mine, asa ca a achizitionat-o de la Editura Univers, varianta veche, din ’77, exaaaact! Si asta doar in doua zile active!

You unlock this door with the key of imagination. Beyond it is another dimension – a dimension of sound, a dimension of sight, a dimension of mind. You’re moving into a land of both shadow and substance, of things and ideas. You’ve just crossed over into the Twilight Zone.

Tinininini nininininini @_@

4 thoughts on “Internetu-i mare si totusi mic

  1. feeria says:

    Ce-as mai trage acum o tavaleala scurta, no strings attached, cu o tigara… Dar sunt puternica! Pot! Pot!

    Ultima data cand m-am lasat a fost acum vreo luna, cred, dupa ce am racit foarte tare. Asteptam la un moment dat o vizita din partea unei prietene, care ma intreaba la telefon ce sa-mi ia, o cola, un vinisor, un bax de tigari? si-i raspund cu peptu’ marit vrei doau cupe, de mandrie “m-am lasat”. Suna la usa, ii deschid, si ma gaseste invaluita intr-un fum gros cu aroma de cirese, si cu ditamai tigara din foi intre degete.😀 In conditiile in care eu prefer paiele. Ce face abstinenta din om…
    Acum, dupa toate datele, probabil pasul urmator este sa ma apuc de fumat trabuc.

  2. Intr-adevar, internetu-i mare😛
    Si tu ai capitalizat mai multe … amintiri decat permite legea lui “Twilight Zone”.
    Insa, cata vreme e vorba de fumat, cred, “quickie” nu intra in discutie: nici macar (in) gluma.
    String, tanga, tot un drac. Nu merge si pace🙂

  3. feeria says:

    Avantul incepatorului. De fapt, erau lucruri pe care imi propusesem sa le scriu de mult timp- am un soi de grafomanie electronica- si la cat de incoerente sunt, e ca si cand n-ar fi.:))

    Cred c-am gasit o solutie pentru exorcizarea demonului tutun… In scurt timp o voi pune in aplicare- detalii in episodul urmator😀

    Intrebare tehnica, daca nu-i cu suparare: am deselectat moderarea comentariilor, si totusi azi nu a afisat direct comentariu tau. Am verificat in setari, nimic dubios.o_O Cum s-a intamplat asta?

    Ah, inca un lucru, ca am cam ramas interzisa… De ce la articolul tau despre gmail a aparut link la articolul asta? Am facut eu ceva? A aparut automat? E in legagtura cu faptul ca am pus link din articolul asta spre articolul ala?

    PS: am scotocit rau prin blogul tau- da’ rau de tot, nu stiu daca a ramas un coltisor necotrobait. Am gasit articolul despre Groovle (alta chestie simpatica dela google ratata la timpul ei- parc-as fi copilul care mereu ajunge afara prea tarziu, cand toti copiii sunt in case)- mi-ai dat de lucru pentru urmatoarele doua zile.😀

Leave a Reply

