Concert Tricky (Sala Palatului)

Am o categorie speciala in care incadrez trupe ca Tricky- “messed up bands”.

Doua melodii-mi sunt preferate- si cele mai mediatizate/comerciale, pentru ca nu prea m-a tras inima sa aprofundez, desi imi place foarte mult stilul- “Hell is around the corner” (descoperita in aceeasi perioada cu Radioheadul- Creep(y)) si “Excess”, care mi-a placut la nebunie in filmul Ghosts si nu mai stiu cum.

Excess

Amandoua, ca nu se stie daca le vor interpreta in concertul de miercuri (26 noiembrie), ora 20:30- dring dring inca mai sunt bilete! 60 ron ultima categorie- lejeeer!

Hell is around the corner

Ps: tanti aia fumeaza.

4 thoughts on “Concert Tricky (Sala Palatului)

  1. feeria says:

    Normalitatea statistica-i plictisitoare!😀
    Bine-ati venit!
    Am gasit un articol extrem de interesant pe blogul dumneavoastra, despre fotograful Jan Saudek. Inca sunt in stadiul de contemplare.

Leave a Reply

