Astazi ma gandeam la iarna

Am aflat ca in Targu Mures ♥ vremea s-a jucat putin cu oamenii, i-a sicanat, dandu-le mici sperante ca o sa fulguiasca. Dar a fost un capriciu al ei, nimic serios. Si mi-am amintit de cat de dor imi este de iarna… in oras, si am cutreierat putin pe ici-pe colo, in cautarea ei, si am gasit ceva cu mult mai frumos…

Am descălecat la un han pe malul râului ce se pierde în primul pod dinaintea orașului. Spuneau oamenii că n-o să găsesc unde pune capul, așa că m-am adăpostit aici. Ziua e încă tânără; calul spumegă aburit după drumul lung, peste dealuri. Am venit într-un suflet. Mă chema Orașul.

Poteca e albă și bătută deja. Nu-i greu să iei urma călătorului.

Iau calea burgului. Aud un cântec născut de o voce slabă. Cerul e gri. E un lup care se plimbă prin anotimpurile noastre.

Iarna-i fragedă. În Orașul Ăsta, veștile albe intră pe fereastră.

Continuarea povestii aici… Pushthebutton!

Leave a Reply

