Bersarin Quartett

St. Petersburg

Singurul articol mai consistent pe care l-am gasit despre acest proiect muzical este de fapt o recenzie la noul album. Se pare ca identitatea celui care sta in spatele acestui “Bersarin Quartett” este inca o enigma. Ba mai mult, se preconizeaza ca ar fi vorba de o singura persoana, un anume Thomas (iata o modalitate buna prin care arta te ajuta sa impaci personalitatile cu care convietuiesti- dar de ce s-a oprit doar la patru?). Nici nu mai stiu foarte clar cum am dat eu de Bersarin (cred ca in timp ce ascultam Olafur Arnalds (alta ciudatenie), si nici nu stiu de cand imi place mie stilul asta muzical, cert este ca m-a prins, si cred ca stiu si de ce: asa cum spunea persoana care a scris recenzia respectiva, piesele par create special pentru a face parte dintr-un soundtrack, astfel incat au forta si reusesc sa trezeasca tot felul de imagini si trairi, toate in asteptarea filmului. Nu ramai indifrent, ba mai mult, muzica te absoarbe cu foarte mare usurinta (St. Petersburg, de exemplu).

Aici e articolul. L-am citit pe diagonala- cuprinde niste exprimari acolo si niste termeni de m-au facut sa ma uit crucis. N-am rezistat. In schimb, am ajuns cu scrollul pana la final, si am vazut ca exista recomandarea: “For fans of: Murcof, Marsen Jules, Angelo Badalamenti, Biosphere“. Badalamenti you say? Ok!

Mehr Als Alles Andere

One thought on “Bersarin Quartett

Leave a Reply

