Suna cunoscut?

Caile nabanuite ale Domnului strike back!

eminescu-teatru

Azi am onorat si eu in sfarsit o comanda de carti vechi, care ramasese restanta cam de la sfarsitul anului trecut. Printre altele am luat “Eminescu- Teatru” (o premiera pentru mine). Curioasa sa deschid cartea, ca si cand as fi putut gasi altceva in loc de foi, privirea mi se-asterne peste o dedicatie… care suna si arata cam asa:

dedicatie

felicitare

Ei… si m-a izbit! Desi am primit atatea si atatea felicitari, dedicatii pe carti, pe spatele copertilor de la CD-uri, n-am putut sa uit ce-mi scria la un moment dat o prietena buna, cand tocmai implinisem 12 anisori. Pe mine dedicatiile pompoase, elaborate, artistico-intortocheate nu ma prea incanta. E ceva fortat acolo, care reuseste  sa fie natural doar daca persoana chiar are un feeling artistic… iar in ceea ce priveste copy/paste-urile, sa zicem ca pe unele le trec cu vederea (mai ales in cazul in care se prescriu), cum e cel de mai jos:

dedicatie-22

E dragut cum pana si scrisul seamana, cu diferenta ca al doilea, fiind al unei fetite de 13 ani, e mult mai meticulos si ingrijit.

6 thoughts on “Suna cunoscut?

  1. Hmm..1+1+1 …si ti-am aflat si varsta :)zodia e de cercetat ca nu esti in zona mea …
    Ce scris trandafiresc la linie! Clar mina de fata🙂

  2. feeria says:

    Inca sunt in etapa din viata in care-mi pot dezvalui varsta. =)) Glumesc. Dar adevarul e ca daca nu-mi atrageai atentia, nu-mi dadeam seama. Eram prea centrata pe coincidenta decat pe ce m-a pus aghiuta sa incarc pe blog. Oricum, you’ve outsherlocked me.o_O
    Daaaa… acel scris impecabil…😀

  3. [-_-] de la “Semnul celor patru” mi se trage, de Doyle parca era scrisa.
    Si sus e cumva 26 XII ? 26 e numarul meu de nastere dar anul e un pic decalat :)vad ca nici coperta nu prea are.In ultimul timp am neglijat anticariatele dar cine stie…

Leave a Reply

