Afterburner (Arcana XXII)

Daca tot a fost o zi de rememorari muzicale- de un anumit gen, am cautat piesa asta de mi-au iesit ochii din cap (m-a amuzat situatia, tinand cont de numele trupei, pentru ca in tarot, daca numerotarea arcanelor incepe cu 0- nebunul (cea mai uzuala), practic nu avem nici o arcana XXII (ca denumire)- cum au venit ei sa completeze pachetul, hehe), si daca acum doi ani, cand am descoperit-o (ma rog, daruita, de fapt) cautam albume intregi ale formatiei- cam necunoscuta, se pare- acum eram multumita sa o gasesc doar pe-asta- Afterburner. Pana la urma am gasit tot albumul, This burning darkness, insa am o rezistenta asa cam ma voi limita la obsesia mea.

Nu prea stiu despre ce e vorba (chiar daca am ascultat-o atunci de muuulte muuuulte ori), poate despre sadness, pentru ca nu am dat atentie versurilor, fiind fascinata de maniera in care se armonizeaza si polarizeaza vocile celor doi solisti.

Din CV-ul formatiei:

Genre(s)
Heavy Metal (n-as fi zis)
Lyrical theme(s)
Ancient civilization, war, sadness
Origin
Namibia (Windhoek) 1997 Einheit Produktionen Split-up
Last known line-up
Willie Grobler – Vocals (SubMission (Nam))
Sven Heussen – Guitar (SubMission (Nam))
Johan de Jager – Guitar (Voice of Destruction)
Sigi Mueller – Bass
Hartmut Wenk – Drums (SubMission (Nam))

Sursa

7 thoughts on “Afterburner (Arcana XXII)

  1. da, fainut, si mai soft decat ma asteptam! eu una sunt adepta metallica (mai putin albumele recente), sepultura, manowar (cu care am “crescut”). eu sunt insa cea care a reusit performanta sa adoarma in timpul concertului kreator, la polivalenta :)))) eram asa obosita..
    in schimb, clipul asta mi-a adus aminte ca trebuie sa fac o operatie, mie asta mi-a evocat, ce vrei…

  2. feeria says:

    Si mie mi-au placut Manowar si Metallica si Iron Maiden, si Wasp, etc…. nu i-am mai ascultat de-o groaza de vreme.

    Eu adorm la filmele de groaza, la horroruri.😀 In sesiune invatam cu o prietena buna, care era innebunita dupa filmele astea. Cand ma plictiseam de vorbit (ca de invatat nu se punea problema, desi asta era scopul comun), o momeam cu un film de groaza. Il puneam, eu ma intorceam cu spatele la calculator, iar ea dardaia de frica in fotoliu, comentand “fata, uite la asta. Aolo, asta a omorat-o. Fata, esti treaza?” Bine, se intampla de multe ori ca eu sa mai fi vazut filmul- si o minteam ca e nou, dar ma prindea intre vise si scotea adevarul.😀

    Hmmm, uitandu-ma mi-ar sugera si mie o operatie. Poate-i un semn- pentru amandoua.😀

  3. eu inca mai ascult ce spuneam mai sus, imagineaza-ti, fac ineluse cu fundite roz in timp ce ascult “kill’em all” sau “I got something to say/I’ll kill your baby today”🙂
    chestia cu operatia din pacate pentru mine e foarte reala, in februarie… hârsht!!!😦

  4. feeria says:

    Imaginea asta mi se pare amuzanta si foarte foarte naturala!
    Multa sanatate, coreamor! Aveau astia de la Manowar o piesa “de lupta” asa.. ceva cu “stand and fight/live by your heart!”

Leave a Reply

