Vitas la Bucuresti (Sala Palatului, 25 februarie)

M-am crucit cu tot ce-aveam la indemana cand l-am ascultat prima data pe baiatul asta  (polivalent, din cate am putut citi: cantaret, actor, designer + frumusel- asta nu se pune la fisa postului) cantand… Eu n-am mai intalnit asa ceva. Mi-a adus aminte vag de prestatia ingerilor din Azerbaijan, de la Eurovisionul de anul trecut, insa de unde incepe sa cante, si unde ajunge cu vocea e o minune.

Se pare ca invitatul special la acest concert va fi Gheorghe Zamfir, iar pretul biletelor este intre 200 Ron (da da, ati numarat bine zero-urile) si 450 Ron (se pot comanda de pe siteul bilete.ro). Am doua alternative: sa ma zgarii de-acum pe fata (nu numai din cauza lui Vitas, care e o descoperire recenta, ci si din cauza lui Zamfir, pe care-l vanez de mult intr-un concert) sau sa strang bani pana in februarie. O varianta care frustreaza si una care ma leftereste.

Site-ul oficial

2 thoughts on “Vitas la Bucuresti (Sala Palatului, 25 februarie)

Leave a Reply

