My first time (with a leapsa)

Venita intr-o cutiuta cu fundita, in care am gasit si o pereche de cercei rosii ce seamana cu ciresele bine coapte, si o carte de vizita pe care scria “Coryamor- Haha leapsa suna cam asa: ce fotografie, aflata in calculatorul de acasa, va defineste?

A trebuit sa aleg intre o poza in care stateam de-a busilea pe cartea “Calutul Cocosat”, una in care aveam gura plina de chec, una in care strangulam o capra cu funia de trunchiul unui copac (sa nu fuga si sa stea la mangaiat), si una in care inspectam un lan de flori galbene frumoase (parcul Moghyoros, daca nu ma insel- cu siguranta ma insel in privinta scrierii).

Pana la urma m-am oprit la cea care reflecta ceva din ce sunt acum:

11

Cred ca trebuie sa spun si de ce asta si nu celelalte:

  • evidement, ador caii;
  • intotdeauna atarna ceva aiurea pe mine- un fular care se desface, un guler de la haina care se ridica, si inca imi mai suflec manecile atunci cand e nevoie (eventual pana la coate- stiu, deloc estetic dar foarte practic);
  • daca imi aduc aminte cum am inceput cu blogul, ce scrie la “Feericul Enciclopedic”, despre copilarie si taramuri minunate, la 3-4 ani eram in plina experimentare a magiei copilariei- si cred ca o anumita parte din mine este si mereu va fi conectata la acea varsta;
  • nu stiam sa citesc, si atunci ma uitam pe poze, fotografii si vederi ore in sir- acelasi lucru il fac si acum, cu foarte mare placere, fiind una dintre modalitatile de relaxare (si inspiratie);
  • cand ma concentrez am prostul obicei sa-mi musc buza de jos;
  • ma indrept catre si accept cu bucurie sprijinul (inca e/am nevoie). Il pretuiesc si nu-l uit;
  • in ultima perioada am citit foarte multe povesti si basme… nu cred ca ma voi satura vreodata de ele;
  • ma inteleg bine cu baietii (nu neaparat in maieu).

Cam atat. Epuizanta/Simpatica leapsa. Sper sa o fi onorat cum se cuvine. Ma gandesc… cine are chef de lepse? Master Kitten Vidal, CititorulSF- Kyo, poate Moonlightblues? Krossfire nu, ca el are de invatat.

Acum observ ca sarmanul calut era la fel de adormit cum sunt eu acum. :))

25 thoughts on “My first time (with a leapsa)

  1. Hahaha…daa..si eu ma inteleg bine cu fetele in general, dar nu neaparat cu pretena :)damn!

    Si, ce funda aveam ;)nu eu,adica tu😛

    Chiar asa, din copilarie nu am scanate poze, si momentan nu-ti pot raspunde la leapsa desi ar fi fost interesant de vazut o evolutie in timp mai degraba:)Cel putin pentru sinea mea, desi mai rau imi fac:)

    offtopic:a fost o sceneta mai devreme cu Toma Caragiu la emisiunea agitatilor de pe Antena 3 genialaaa..:O

  2. feeria says:

    Tell me about it… x_X

    Da, o funda mai mare decat capul.😀

    Nuuu, poti sa pui orice poza vrei tu. Eu am ales din copilarie pentru ca asa am simtit io. Tu poti alege ce poze vrei. Bine, in leapsa nu e specificat nici macar ce tip de fotografie.😀 Dar am subinteles ca daca-i fotografie, apai e d-asta cu eu-mine.

    Ma uit pe site, ca sunt inregistrare emisiunile.

  3. apropo, eu cand eram pustoaica eram convinsa ca pe toma caragiu il chema tom macaragiul🙂 iar pe sofia vicoveanca eu credeam ca o cheama sofia brancoveanca aaaaahhhhhhhhh! probabil incercam sa gasesc sens practic numelor.

  4. literally or it was a figure of speech? =))

    Aaaa…am inteles eu gresit conceptu, Pai sa vedem. Pot sa pun la blog la tine?! :)).Glumesc. Cica noi suntem blog serios nu punem poze cu noi:)Sa arunc un ochi prin ce poze am pe hdd sa vad care e miscarea si…

    Sunt si inregistrate.Asta nu o stiam :))

  5. feeria says:

    =)) More or less bitching.

    Da, pai ma gandeam ca poate pe blogu’ serios de oameni mari nu se face.😀 Dar pe cel personal, daca place leapsa..

    Da, ma uit uneori la emisiunile lor inregistrate, ca io n-am TV.😀 Sunt puse pe siteul antenei 3 (si Sinteza si In gura presei)

  6. Am trimis si link-ul cu video-ul, poate a intrat la spam la comentarii, check it out. Oricum,l-am gasit pe youtube si se numeste Fabula.

    Pe cel personal sa vad ca e cam ruginit.Da` tot mai sunt ceva vizualizari si asa.:)

    Mai degraba prefer Jay Leno, dar seara oricum nu prea sunt multe de privit la tv.Mircea imi placea inainte cind era cu Teo dimineata. Era asa distractiv.Acum,Not.

  7. feeria says:

    L-am recuperat.

    Eu nu prea prefer multe de la Tv, dar uneori imi place sa ma uit la scandalagii. Se tipa mult, se gesticuleaza, e show, ce mai! :)) Adica, deja sunt “personaje”.

  8. Ai schimbat header-ul.Frumos:P

    Mie mi s-a parut sketch-ul cu fabula genial.Si destul de plin de tupeu si curaj pentru vremea la care a fost filmat.Muuulte chestii cu subanteles.Si wow se purtau si pe vremea aia fuste scurte=))

    Cum cauta el sub telefon si se uita imprejur sa vada poate nu e ascultat cand a adus vorba de rezultatele umflate:)Frumos.

    Nu acelasi lucru as spune despre mizeriile de la TV de acum.Scenaristii=o gramada de neinspirati, mai frustrati ca mine si fara pic de simt al umorului.

  9. feeria says:

    Multumesc! De dimineata am apucat sa citesc ultimul articol, cel cu “Multumirile” (azi ne multumim cu multumiri :))), caci remarcasem si eu schimbarea (placuta ochiului- si vaaai, ati scos scandalurile din prezentare :D) si m-a inspirat (inainte ne duceam la coafor si ne cioparteam parul si-l intoxicam cu coloranti, acum schimbam headere😀 – o evolutie interesanta, as zice).

    Si simtul umorului s-a schimbat- ma rog, preferintele. Subtilitatea e obositoare pentru creier, mai bine bagam o “Făăăă, ştoaarfoooooo” si am terminat episodul comic iar publicul e cracanat de ras. Bine, unele episoade din Mondenii imi plac, iar ei, ca actori, sunt buni + vulgaritatile in gura unor oameni parca nu mai sunt vulgare, ci se transforma in limbaj spumos. Cred ca depinde de cel care face o gluma.

  10. 😀 Da am schimbat, am primit cadou poza si sigla, si eu tocmai eram macinat de ideea ca ar fi trebuit sa avem ceva de genul dar la cine sa apelezi?!:), probabil se poate si mai bine , o sa vedem…

    Si da, oricum o scosesem dinainte, ca a mai cosmetizat si aspoiu un pic headeru, i-am si sugerat un pic( sa ma dau rotund) ca nu se potriveste chestia cu scandalul si pusesem “opinii”, chiar daca la o anumita carte am facut mare balamuc.

    S-a schimbat simtul umorului da eu nicaieri nu am gasit ceva in genul divertismentului american, poate doar sa zicem mondenii si carcotasii, in rest mai greu.

  11. feeria says:

    E frumos ca unii oameni mai stiu sa faca si cadouri.🙂

    Oh, dar stiu, dar am vazut.😀 Si nu doar acolo. Am rasfoit Nautilus sectiunea de povesti si am ales pe spranceana cateva titluri, dupa niste criterii foarte solide! Unul dintre criterii a fost numarul comentariilor (indiferent daca pozitive sau negative) si na, ca am dat peste o “galceava in ceruri” de mai marea frumusetea, intre sustinatorii arzatori ai tanarului debutand, creatorul povestii “Secretul casei diavolului” :))) si voi. Pe parcurs am vazut ca au aparut si nite membri de familie. Pure bliss.😀

    Ceea ce fac (si reusesc) Mondenii este foarte dificil, asa ca e bine ca ii avem si pe ei. Dintre genurile comicului, imi place cel mai mult parodia. Aaaa, mi-am adus aminte de un film care parodiaza razboiul stelelor- “space balls”. =))

  12. Hm..in ultimul timp am mai renuntat in a comenta prea mult in Nautilus, ca pe acolo erau si persoane care scriau sub doua nick-uri, si unu zicea ceva, altu , cum altfel, altceva…

    Intre timp am mai crescut:Dcel putin la nivelul bagajului de informatii si ce pot sa zic, si lumea editurilor si a scriiturilor este una foarte vie, si cu bune da si cu multe racâieli si invidii ca peste tot…stii cum e, “omu`” chiar daca e mai educat sau nu, asta nu-l opreste sa nu fure sa sa escaladeze la alte chestii.

    Partea buna este ca am legat niste prietenii, ma rog, cum se poarta azi, telefon, mess, cu persoane cu care nici nu visam ca o sa pot purta un dialog.Bine, nu de alde Manolescu dar oricum:) ( cam am fost offtopic)

  13. feeria says:

    E greeeu sa ai de-a face cu domenii in care gradul de subiectivism este atat de mare, si cu atat mai mult cand “produsul” (indiferent daca este un roman, o piesa de teatru, un tablou) nu este altceva decat omul insusi.

    Cele mai crancene dispute le-am vazut intre oamenii educati- si chiar daca ele se opreau cu galantul “aveti dreptul la o parere diferita”, ranchiunea ramane acolo (oare nimeni nu se mai impaca “la o bere”? :D) si-si scotea ghearele cu prima ocazie, si lovea in cele mai vulnerabile loc’soare.

    Asta-i marele si frumosul avantaj al internetului- iti da ocazia sa cunosti oameni foarte diferiti, cu care altfel, poate, nu ai fi avut prilejul nici macar sa te afli in acelasi spatiu-, mai topeste din limitele care separa generatiile.. are destule (multe) efecte pozitive.

    Offtopic? Care topic?!😀

  14. Adorabila fotografia!
    Imi aduce aminte de o fotografie a mea, asemanatoare, facuta cand eram la mare (hihi, rimeaza :D)
    Aveam vreo 6 sau 7 ani, si eram foarte “puzzled” ca trebuie sa stau pe ponei, un ponei de toata frumusetea…cafe au lait.
    Cert e ca imi inspira mila…si gestul imi parea un sacrilegiu.
    Deh, copil cu idei de-atunci😀
    Dar cred ca nici Cavalli ( Roberto, himself)nu s-ar fi gandit sa alature o fetita in costum mov (da,da mauve, asa cu o fustita) pe un ponei.
    Stiu, imaginea e cam neplauzibila, dar nu mi-am amintit pe loc vreun pictor de astfel de settings/ surroundings, you find the word.
    Vorba ta, feeria, offtopic😉

  15. feeria says:

    Hei, Laetitia!🙂
    Aaaaa cafe au lait.. si cu “black coffee”-ul (a la Julie London) meu, iese un Cappucin de toata frumusetea!
    Eu incurajez si militez pentru offtopic! In plus, calutii nu sunt niciodata offtopic; si nici amintirile din copilarie.😀

  16. feeria says:

    Aaaa, dar si animalu’ ma iubea- doar ca in felul lui. El eventual voia sa mai fie iubit si de altii.
    Intre timp, recunosc, am invatat sa mai slabesc funia.😀

Leave a Reply

