We’re going hunting criminals tonight, my dear Watson…

18 thoughts on “We’re going hunting criminals tonight, my dear Watson…

  1. eu am facut sapaturile aste de ceva vreme, de fapt am vazut si un reportaj despre conan doyle undeva pe discovery sau asa ceva, era vorba despre punctele comune dintre sherlock si insusi scriitorul. am fost fascinata, omul era plin de talente si colabora cu politia, precum personajul lui.
    abia astept sa primesti cartea sa-mi spui daca si tu salivezi la vederea ei haha

  2. feeria says:

    Mai am de asteptat 2 zile.😐 Asa zice in comanda.
    Viata lui Doyle chiar a fost fascinanta, iar el un om complex, cu preocupar si experiente foarte diverse. Mi-a placut ca i-a imprumutat lui Holmes din activismul si dinamismul lui, nelimitandu-l la eminenta cenusie, care dezleaga enigmele stand in fotoliu. Nu stiu de ce, dar ramasesem cu aceasta imagine statica a detectivului, poate si pentru ca in unele filme s-a marsat foarte mult pe latura intelectuala, iar cand am citit prima data cand eram mai mica, tot lantul ideatic m-a fascinat, munca de teren fiind trecuta pe planul doi. Dar acum, la recitire… a fost o placere sa descopar un detectiv ager nu numai la minte.😀

  3. ager de picior🙂 pai da, sapca aia in patratele era de teren😉 ca doar nu mergea cu ea la concertele de vioara!
    ah, si jeremy brett!!!!! ce perfectiune in pielea lui sherlock! il ador!

  4. feeria says:

    Action Man. La fiecare varsta il vad altfel… daaaa😀
    Mi-ai dat o idee buna, caci de filme inca nu m-am apucat.

  5. vai! eu de la filme am inceput! am avut o vara sherlockiana, acum vreo 3 ani, in care ma uitam aproape in fiecare zi la un episod pe dvd., repetandu-le evident. era ca un drog. atmosfera aia, insusi actorul, muzica, felul ala nitel teatral, nitel sec de a filma, le iubeam.
    daca erai aici iti imprumutam colectiile😉

  6. feeria says:

    Uaaaa, deci nu sunt singura care face maratoane de genul asta! Si mie cand mi se pune pata… apai mi se pune- rau! Le caut, le caut si eu! Iar eu iti imprumutam din carti. Ne aranjam! :))

  7. e una din melodiile alea pe care nu le uiti toata viata, ca cea din Dallas, de exemplu, care e mai tampitica, dar n-o sa-mi iasa in veci din cap, sau cea din In the mood for love.

Leave a Reply

