Nemira+Polirom=Love (iar librarie.net sta pe margine si se uita)

Imi plac la nebunie editurile astea doua, si de-asta le-am si cuplat, mai cu seama pentru ca fac o echipa buna (cand vine vorba de satisfacut clientul cititor) si cred ca mai sunt si suflete pereche- mai ales cand vine vorba de reduceri, oferte, promotii. Asadar, fantezia imi apartine (daca stau sa ma gandesc, desi numele indica clar rolurile in cuplu, cred ca dupa profilurile lor, ar fi taman invers, dar na, fiecare cuplu are ciudateniile lui), iar faptul ca librarie.net sta pe margine si se uita demonstreaza doua trei lucruri:

  • nu-i rost de vreun threesome caci dragostea-i prea mare;
  • nu-i editura- iar asta ne bucura!
  • nu se comporta frumos cu cititorul cumparator- iar asta ne intristeaza!

Vechile lor nazdravanii le stie toata lumea: Nemira cu reduceri de 35% pentru titlurile SF, campania “Scrii o recenzie, primesti reducere 50% la trei carti” sau alte campanii “de sezon”, bazate tot pe recenzii, dar cu carti gratuite drept premiui. Poliromul cu acea reducere pe care o primesti a priori daca faci parte din clubul de carte (adica daca faci o comanda de minim 10 carti intr-un an) si cu titlurile care se dau la 4,99,  m-a facut sa-i fac vanzare in nestire.

Recent, cei doi amorezi iar s-au dat in stamba, Poliromul venind cu un cadou de Sf. Valentin (am spus eu ca-i mare sentiment la mijloc): “cumperi trei carti, platesti doua” (30 ianuarie-15 februarie)- din pachetele lor, iar asta dupa ce ne-a furat mintile cu nebuneasca oferta- toate titlurile din seria Thriller, la pretul (@_@) de 9,99 ron. Nemira n-a putut nici ea sa stea de-o parte, si a sarit cu o reducere de 50% pentru anumite carti. Bun, la oferte suntem tari, dar cum stam cu serviciile? La fel de bine. Nemira parca a avut acum o luna, doua, cateva rataciri, dar s-a redresat rapid, iar Poliromul a fost mereu prompt.

Si ce ne facem cu librarie. net? Acest intermediar online? Pai, il lasam acolo unde-i e locul- baiatul de mingi, voyeurul, always the made, never the bride. Si asta pentru ca nu e normal ca la 3 saptamani (data de intrare: 13 ianuarie, cea de raspuns: 3 februarie) de cand faci o comanda, pe care o astepti in fiecare zi (caci iti doreai mult titlurile alea, nu? Ca doar nu comanzi ce nu-ti place), sa-ti trimita o misiva spasita ca NU au o carte din comanda (iar ghinionul este sa fie exact aia pe care o asteptai mai cu sufletul la gura)- chestie ce se putea verifica ceva mai repede de 3 saptamani, nu? Da. Asa ca, nota maxima la neserioriozitate si minima la profesionalism. Si e a doua experienta negativa cu ei. Dar am zis sa le mai dau o sansa, ca asa e in relatii, te mai desparti, te mai razgandesti, de dragul vremurilor frumoase… bla bla. Cu toate astea, ciorba reincalzita nu-i buna! Librarie.net, ti-am dat papucii, iar cuplul primordial raman Nemira si Polirom. Ma refer, evident, in ceea ce priveste comenzile online.

4 thoughts on “Nemira+Polirom=Love (iar librarie.net sta pe margine si se uita)

  1. de fiecare data cand comand de la polirom arunc o privire si in oferta cu 1 euro si sunt tentata🙂 am zis ca fac o pauza de cumparat sa le mai si citesc ca se aduna. de la librarie.net nu am cumparat nimic, in schimb am avut niste exp neplacute cu rao si corint…cat despre reduceri, am vazut ca si humanitasul are o lista de titluri http://www.libhumanitas.ro/listallproducts.php/4/

  2. feeria says:

    Humanitasul, asta da noutate! :)) Si au reduceri bunicele.
    Si eu incerc sa-mi limitez achizitiile de carti, caci in curand principala mea activitate de citioare va fi cumparatul cartilor si nu cititul lor.

Leave a Reply

