He who has the book has the power! (and gets to be tagged- asta-i bonus)

Ca orice organism viu (inca stau sa ma gandesc de pe ce pozitii: individ, personaj, persoana), internetul meu este meteosensibil. N-as vedea nimic rau in asta, daca ar fi macar pe aceeasi lungime de (fibra?) unda cu mine. Adica, eu nu suport caldura, poate sa n-o suporte nici el, dar deja cand vad ca face nazuri la ninsoare sau la ploaie, Houston we have a problem!

Dar macar nu o iau personal, pentru ca se pare ca a facut pe niznaiul si cu altii.

images

Vineri trebuia sa ajung intr-un loc in care nu mai fusesem niciodata si ca orice bucuresteanca care se respecta, nici n-aveam habar pe unde vine. STIAM! ca nu am internet. Stiam ca legatura simbiotica se rupsese, si totusi primul impuls a fost sa o trezesc pe vulpita si s-o-ntreb: Auzi, unde vine strada asta? Nu, working offline nu m-a ajutat cu absolut nimic asa ca am fost nevoita sa caut prin biblioteca un ghid turistic al orasului, o harta si sa ma dumiresc unde trebuie sa ajung! Am scotocit ce-am scotocit si pana la urma am gasit o carticica inghesuita in rafturile din spate, ascunsa bine de un atlas geografic si-am inceput sa intorc harta pe toate partile (stiut fiind faptul ca femeile au o problema in a citit hartile- culmea e ca atunci cand le gaseam pe internet nu intampinam mari dificultati in a ma orienta spatial, chiar daca inainte era de-ajuns sa ma duci in spatele blocului ca sa te intreb “in ce cartier suntem?” o_O). Am reusit, am gasit, am ajuns!

Pe seara, intoarsa si literalmente stoarsa de pe drumuri, ma instalez comod in fotoliu. Cioc-cioc, vulpita? Nici un raspuns- hiberna ca o ursoaica. CB029654

Cioc-cioc la usa mea (a doua seara). O vecina de la acelasi etaj vine stresata pentru ca baietelul ei, unul dintre baietei, trebuia sa faca o tema la limba romana, in care profesoara ii ceruse sa caute (unde?) antonime si paronime la niste cuvinte, dar nu oricum, ci … complete. Adica, sa copieze din dictionar acele antonime si paronime. Pai care dictionar?! Ca vulpita atotstiutoare abia se rostogolea pe partea cealalta, nu raspundea la provocari, asa ca mi-am rasturnat iar biblioteca si am cautat dupa veeechile dictionare; i le-am pus in brate iar copilul si-o facut tema la gramatica.

Ma gandeam ce dramatic priveam lucrurile cand mi-am dat seama ca fara internet, nu mai aveam acces rapid la atatea informatii, dar mai dramatic era sa nu am internet, dar nici carti in biblioteca. So, me has the power!:ninja:

dictionary2

_____________________________________________________________________________

Leapsa (cu zambete) de la Coreamor (Multumesc!):  sase lucruri care te fac sa zambesti sau sase lucruri care te fac fericit.

Aleg a doua varianta, pentru ca pot sa consider ca zambesc aproape mereu. Chiar si cand!

  • Imbratisarile/apropierea fizica, indiferent de natura (doar pozitiva sa fie, si sincera);
  • Sa fac surprize;
  • “Singuratatea” in doi;
  • Iarna cand e zapada multa, si totul e incremenit in alb;
  • Descoperirea (ma gandeam ce anume, dar n-am ajuns la o concluzie);
  • Arta;
  • Reusesc sa transmit exact ce simt, asa cum vreau, si mai ales cand reusesc asta cu sentimentele frumoase, alea de merita sa fie transmise cat mai des cu putinta.
  • au fost sase, am zis sapte, asa ca ma opresc.

Cine citeste, cine doreste, cu bucurie dau mai departe- dar la liber!

6 thoughts on “He who has the book has the power! (and gets to be tagged- asta-i bonus)

  1. feeria says:

    Mai degraba alea de sucuri, sa sorbim cu paiul de la acelasi nivel cu gura. Prea mult efort duce la miscare. Nu-i bine.

  2. Exact, apoi nu vom mai putea sa ciordim filmulete de la alti bloggeri pe youtube si sa ne plangem ca ”Nu e cultura aici la noi !” cum fac majoritatea literatilor din blogosfera intre 14 si 16 ani.

Leave a Reply

