Tango si filme

Tango de los Exiliados, Vanessa Mae

Recunosc, am fost indusa in eroare.

Cand am vazut filmul “Schindler’s List” (la a treia incercare, pentru ca primele doua au esuat), cadrele de inceput ale filmului, cu sala de bal, fumul de tigara, privirea sfredelitoare si misterioasa a lui Liam Neeson, si muzicaaa, oo, tangoul acela divin, mi-au ramas infipte bine de tot in memorie, asa cum mi-a ramas in minte si scena cu fetita in paltonasul rosu, care se plimba pe langa un morman de cadavre.

La ceva timp dupa vizionarea filmului (o singura data, si nu cred ca voi repeta experienta prea curand), am inceput sa caut coloana sonora, si am dat peste aceasta piesa interpretata de Vanessa Mae. Am zis ca l-am prins pe Dumnezio de picior si c-am descoperit tangoul de la inceputul filmului, dar de fapt, in film era vorba despre acelasi tango ca si cel care a consacrat scena memorabila din “Scent of a woman”, numit “Por una cabeza“.

Oricum, Tango de los exiliados este o pieaa foarte frumoasa.

Si ca tot eram in zona filme-tango, un altul superb este “Assassin’s Tango”, inclus pe coloana sonora a filmului “Mr. and Mrs. Smith”

2 thoughts on “Tango si filme

Leave a Reply

