Primavara, martisoare, salcami

Anul acesta, in loc sa-mi plimb ochii ore in sir pe la tarabe in cautare de un martisor dragut, finut, vesel, in acelasi timp original si deosebit, care sa se potriveasca perfect destinatarului, voi face ceva  complet diferit. Adica, voi incerca, cu bruma de indemanare ramasa de pe vremea cand inca nu articulam bine cuvintele, sa le fac eu insami.

Trei Patru lucruri au condus la aceasta decizie- in ordine cronologica:

  • mi-am adus aminte cat de bine este sa-ti acorzi libertatea de a face ce simti, indiferent de cat de ciudat ar parea in ochii altora (desi conteaza cum pare in ochii cui trebuie);
  • imi plac la nebunie bijuteriile hand-made facute de Coryamor (iar acum martisoarele, care sunt apetisante si adorabile!), iar ideea de a transfora materiale, de a le combina, de a le da un sens estetic, imi pare frumoasa si linistitoare pentru suflet;
  • intotdeauna am incercat pe cat posibil ca ceea ce ofer sa se potriveasca macar perceptiei pe care eu o am despre persoana careia ii fac cadoul (sau martisorul, in cazul asta). Pur si simplu voi incerca sa intru in stare alfa de aliniere a chackrelor la aspectele planetare, astfel incat sa pot primi inspiratia divina care sa m-ajute sa creeze (haha) martisorul potrivit pentru fiecare;
  • am timp.

Asadar, am inceput productia de martisoare facute de manutele mele magice, din plastilina. Bine, nu toate-s noi, unele au fost “furate” din vechia colectie de rabufniri artistice in miez de noapte, dar sunt si chestii de sezon.😀 Oricum, le voi face suratelor instructajul inainte de a le da martisorul, as in “razi, te bat”.😀 Scurt si la obiect.

21

Martisor Motanit


Voiam sa-i leg de gat fundita martisorului, dar am zis ca e cam deprimat in ultima vreme, si sa nu confunde martisorul cu o funie (e deprimat pentru ca fetita lui se pare ca i-a cam tras clapa).

4

Martisor Ghiocelul Insorit sau Ghiocelul Lampadar


31

Floricica si trifoi (ca altceva nu mi-a trecut prin minte- universal valabil)

Si logouri speciale pentru cele doua bloguri unde scriu, Feeria

1

si Cititor SF:

6


And this is just the begining!

Maine ma duc sa cumpar hartie creponata, fundite din diferite materiale, margele si continui creatia. Sper ca pana duminica sa am macar vreo 6 martisoare mai de doamne-ajuta. E distrsctiv, relaxant, personal, si economicos!😀 Salvati balenele!

Au innebunit salcamii, Tudor Gheorghe

11 thoughts on “Primavara, martisoare, salcami

  1. haaa, ce bine ti-au iesit!!! eu nu prea simt “operatiunile” specifice de primavara asa ca-i invidiez pe cei care stiu sa se bucure si sa aprecieze mai bine “the whole thing”:)

  2. delicioase martisoarele tale!! mi-au placut mai cu seama motanul (bravo!) si… toate celelalte (sa stii ca sunt sincera, eu nu laud niciodata pe degeaba). am ras la cometa🙂 dar e simpatica foc.
    asa ai satisfactie dubla cand oferi cuiva ceva facut de tine, nu?
    ma bucur ca ti s-a redeschis gustul pentru facut lucrusoare… mie mi l-a redeschis lola de la lolafactory. da si tu leapsa mai departe🙂

  3. feeria says:

    Multumesc frumos amandurora!🙂
    M-am gandit de vreo cinci ori inainte sa le incarc, dar am zis “what the hell! N-or fi ele stralucite, dar ideea din spatele lor conteaza!”.

    Pana duminica am sa mai fac, si am sa mai pun. Sper ca internetul sa nu fie atat de mic pe cat se spune in proverbe.😀

    Coryamor, eu as da, dar seriosii astia nu vor!! Ultima data din trei nici macar unul n-o raspuns! Dar ma mai gandesc la cine-ar vrea sa-si aminteasca de lucrurile care-l fac sa zambeasca!🙂

  4. feeria says:

    Un magazin, care sa aiba o taraba in fata! :)) Asa prindem doua tipuri de cumparatori: si pe aia grabiti, obisnuiti cu bazarurile, mereu pe fuga, ca niste turisti care incearca sa fure cat mai mult din frumusetea orasului, si pe cei de-ai casei, calmi, care merg si traiesc in ritmul timpului lor interior.

  5. …iar in partea din spate, o cafenea in care sa zaca clientii aia care chiar nu se grabesc deloc, care nu au nimic de facut in viata. dar ca sa ajunga la cafenea trebuie sa treaca pe langa taraba si prin magazin. musai sa cumpere ceva, nu crezi?

  6. feeria says:

    In mod sigur nu se vor putea abtine!😀 Cine-si ofera timp sa savureze o cafea, sigur stie sa se rasfete (pe el sau pe altii) si cu cate-o bijuterie. ;))

Leave a Reply

