Martisoare

Cum spuneam anterior, anul asta e anul in care m-am decis chiar sa aplic teoriile alea cu “ce frumoase sunt cadourile personale”, “valoarea emotionala este mai importanta decat cea mercantila”, si din moment ce aveam la dispozitie ceva materiale (plastilina, oja sidefata (nu radeti- prea tare), lipici cu sclipici, pietricele semipretioase: cuart roz, coral rosu, carneol granat (pietrele rosu-inchis), perlute si margelute, iata ce-a iesit:

13

(Floricica asta a iesit invers, nu prea stiu de ce. Petalele sunt din pietricele de granat si un coral rosu)

26

(In varianta marita, se vedeau foarte clar amprentele😀 Ce usor e sa ai in evidenta unii cetateni… care-si lasa identitatea pe te miri ce lucruri)

41

(Martisorul asta labirint si-a gasit clar stapana- o persoana cu o minte la fel de intortocheata, si uneori ciclica. Am zis sa nu fie pur si simplu un mat albastru incolacit :D  si am pus trei perlute)

6

(Forma din mijloc, o cochilie, a fost imprimata chiar chiar cu un melcisor. Bineinteles, apoi a urmat lipiciul roz cu sclipici- moderat)

5 8

(Primul e Ochiul Magic, Pitia Moderna, si apoi un Scarabel de Primavara (care da super bine ca cercel, chiar nesperat de bine!), cu clesti amenintatori de rac.o_O Pietrele verzi sunt sintetice, in genul celor care se cumpara cu pumnul pentru decoratiuni interioare- sunt destul de dragute)

10

(Pentru aceasta minunata creatie m-am inspirat din universul gastronomic. Este o replica fidela a ciupercilor umplute cu alte ciuperci, la cuptor)

13 12

Nelipsitul fluturas nestemat si o cala + pietricele colorate.

Pentru opt martie planuiesc felicitari.😀

4 thoughts on “Martisoare

  1. doaaamne m-ai dat gata cu ciupercile umplute si cu matzul albastru!!!
    serios acum, sunt dragute foc, sper ca sunt deja purtate.
    ps: si mie imi plac pietricelele pentru decoratiuni, unele sunt chiar foarte interesant. mi-am cumparat unele psihedelice rau chiar ieri, asa de mult imi plac ca una-doua le fac inele, daca ma supar!!!🙂

  2. feeria says:

    Multumesc, Coryamor, ma bucur ca le gasesti dragute!

    Am facut mai multe, asa ca m-am decis sa le dau colegelor de facultate (ca si ele-s multe), pastrand patru martisoare de-o parte. Le-am pus in pliculete, si ieri le-am dat. Am primit reactii interesante, de la perplexitate pana la entuziasm. S-au bucurat, m-am bucurat si eu, a fost o treaba frumoasa si reusita.
    Nu pot fi purtate, ca sunt din plastilina si cu greu isi pastreaza forma, dar asta a fost doar prima etapa.😀 Urmatoarea sper sa fie ceva mai trainica, si chiar sa se poata purta.

    Cat despre pietricelele de decoratiuni, deja am o comanda din partea unei colege. :)) Ca i-au placut si ei mult pietricelele.

Leave a Reply

