Nume de scena – Motaniţ

A trecut martisorul, dar a ramas pasiunea.

Asa s-a nascut povestea lui Motaniţ, scrisa azi, in repezeala si cu mare curiozitate, pentru ca nici macar eu nu stiam ce vreau sa fac cu personajul meu  (inspirat din viata tumultoasa si in acelasi timp lenesa a lui Carbunel, care nici macar n-a bagat de seama ca a devenit o vedeta in imaginatia mea- era prea ocupat sa-si spele o labuta cam murdarica).

131

Asadar, el este misteriosul Chat Noir, care-si duce viata singurel si foarte plin de sine, ba lenevind letargic pe o canapea, ba mirosind florile primaverii sau vanand pesti (si-n acelasi timp lasandu-se vanat), ba mergand singur la spectacole (a auzit ca asa fac motanii care se respecta), sau admirand infrigurat, olecuta mirat si speriat, stelele, la adapostul unui copac, in plina noapte. Ii place sa se scoale de dimineata si sa nu faca nimic.

42 81 121

11 61 untitled

In timpul in care nu doarme, nu mananca, sau nu e exasperat de existenta felina, efemera si atat de neinsemnata raportata la universul coplesitor de vast, Motaniţ asculta muzica. In felul lui.

9

Dar, bineinteles, oricat de autosuficient ai fi, nu te poti gandi sa nu impartasesti din preaplinul personalitatii tale cu o alta felina, care sa se uite admirativ la coada ta in timp ce dai tacticos din ea si bati ritmul unei piese pisicesti. Si cine altcineva sa fie decat o Motanita?

3

Singurateca si ea, vanitoasa si la fel de meditativa (poate chiar un pic mai curajoasa) in fata misterului cosmosului in miez de noapte.

7

Nu stiu cum s-au intalnit. La aceasta parte inca trebuie sa mai lucrez. Poate ca s-au razboit pe un peste, care sa-i manance capul si care coada, poate ca au alergat sa amusine aceeasi floare, poate ca, fara sa stie, au stat sub acelasi copac, admirand acelasi cer. Cert este ca amandoi au ajuns sa se reintregeasca unul pe celalalt, exact ca doua jumatati ale aceluiasi lucru.

2 51 101

Va urma…

Din culise: am gasit un material super super fain, un fel de argila colorata (de la firma DAS), care se intareste bocna la aproximativ o ora de cand e expusa la aer, dar care in prealabil este extrem de usor de manipulat. Un alt avantaj frumos este acela ca dupa intarire, poate fi pictata.

16

hihi1


19 thoughts on “Nume de scena – Motaniţ

  1. asa foileton mai zic si eu! mie mi-a placut. iar imaginea cu yin si yang motanesc e remarcabila.
    iuhuuu in sfarsit ai descoperit pasta care se intareste singura! inventia secolului!
    continua, vrem sa stim cum e decurs relatia lor si cand anume a inselat-o el pe ea si ce-a zis familia si…

  2. feeria says:

    Haaaa ce-mi mai plac Pisicile Aristocrate!! Iar piesa aia e una dintre cele mai reusite dintr-un desen animat.
    Oricum, Zalmoxis, ma pregatesc sa fac o serie “Cats love Jazz”.😀

    Coryamor, nu rade, dar chiar e invetia secolului!!! Am cautat pe net, sa fac o comanda porceasca, dar nu gasesc de la Das decat lut maro si lut alb, iar ce am am gasit la pachet mic, de cate 8 culori. Eu vreau pachetele maaaari, maaaaari, maaaaari. Trebuie sa pandesc libraria mea unde am gasit-o.

    Aaaa daaaa, si prima rafuiala cu un mascul, prima cearta in cuplu cati copii sa facaaaa, prima castrare… vedem a cui.😀

  3. feeria says:

    Gata, publicul a votat! :))

    Hihi, draguta coincidenta. Imi place foarte mult materialul, si am fost surprinsa sa constat cat de bine dotata e o librarie micuta de la mine din cartier.😀

  4. ipo says:

    @Zamolxis: yey, si cadeau cu dusumeaua, apoi o luau de nebuni pe acoperisuri si garduri!🙂

    @feeria: stii magazinul asta: http://interesart.ro/? Sunt sigur ca ti-ar placea ce au pe acolo, eu cunosc personal pe “patroneasa”, de aia ii fac reclama. Daca le ai cu ‘lucrul manual’ poate te intereseaza sa colaborati…

  5. feeria says:

    Ipo, multumesc frumos pentru site! Imi este cunoscut numele sitelului, n-as sti de unde.

    “Chestiutele” astea sunt o noua pasiune. Nu am mai facut pana acum asa ceva- desi am fost mereu tentata-, si m-a pocnit travaliul creator de o saptamana. Nu-mi da pace de-atunci.😀 Mai am o groaza de idei, numai sa si stiu sa le dau o forma.

    Ma voi gandi la propunere… cine stie? Poate va avea si o finalitate mai concreta indeletnicierea asta.🙂 Ar fi frumos.

  6. ipo says:

    Vezi pe blogul lor, nu mai spamez, dar e un buton pe site-ul lor pe undeva. E fata talentata Valentina, da’ sa nu-i spui ca ti-am zis eu!😛

  7. @feeria, cred ca de pe blogul meu stii Interesart, am si eu cateva piese acolo, in plus apare in o multime de reviste, am impresia. blogul Interesart e pe blogroll-ul meu, trage cu ochiul cand ai timp.

  8. feeria says:

    Dap, mai mult ca sigur de la tine il stiu! Acum am vazut ca era chiar sub ochii mei, la articolul despre “targul cu talc”. :))M-am uitat, muuulte lucruri frumoase.
    PS: n-am ajuns la targl.😦

  9. Si totusi, niste catelusi fiorosi ar fi mers mai bine, eventual si cu un carton in stilul celor prinse de primarie in urechea potaitelor deparazitate.

Leave a Reply

