Semne bune

Facut comanda Tritonic, primit colet => bucurie

Deschid cartea lui Marian Coman, Testamentul de ciocolata, si citesc (cu dedicatiune)

Irinei

Imi zic: in sfarsit! Ma frustreaza cartile cu dedicatii. Vreau sa cred, in egocentrismul si narcisismul meu de cititoare, ca acea carte este pentru mine, si ca a fost sortita sa ajunga in mainile mele, si ca randurile ei imi vorbesc numai mie. Un soi de posesivitate copilareasca manifest si fata de autor, deci, cu atat mai mult ma enerveaza aceste “Ioanei, Marilenei”- nu si de data asta. Macar acum, pot fabula. Scriitoare  nu prea citesc (nu stiu de ce), deci, n-am crize de gelozie cand isi dedica cartile altora.

Deschid cartea lui Gaiman, Anansi Boys, si citesc:

Stii cum e: iei o carte, o deschizi si descoperi – inca o data- ca autorul a dedicat cartea altcuiva, nu tie.

Nu si de data aceasta.

Voi v-ati vorbit?

si continua:

bla bla vom da dovada de afectiune unul pentru celalalt.

Aceasta carte iti este dedicata.

Too late, pretty boy, Coman ti-o luat-o inainte!

si apoi:

Stii care-i continutul dedicatiei; probabil ca stii si de ce ti-a fost dedicata.

Pentru ca sunt speciala.

Nu mai incape indoiala ca atunci cand voi fi terminat cu aventura cinematografica voi incerca sa citesc (zic “incerca” pentru ca niciodata nu stiu cum iese) aceste doua carti in ordinea asta, cu Semne bune, a lui Gaiman, in frunte, caci ea a fost cea care a dat tonul.

Mysterium buhuhu.

2 thoughts on “Semne bune

  1. feeria says:

    Multumesc! Sa vad cand le strecor in program.
    Eu l-am gasit pe Gaiman, si as fi incercat si China Mieville, ca am auzit ca-i fain (e noutate pentru mine genul acesta literar), insa cartea cea mai laudata (Statia Pierzaniei) nu mai e in stoc. Deci… aventura mea cu Tritonicul se incheie scurt.

    Azi ma plimbam pe siteul lor, si m-a izbit “calitatea” scurtelor prezentari facute cartilor.😀 Te crucesti.

Leave a Reply

