Book Art

Cu ceva timp in urma descoperisem pe internet o poza a unei strazi din nu stiu ce tara, care era strajuita de niste carti imense (mai exact cotoare de carti). Am incercat sa dau de acea poza, insa am nimerit la o cu totul alta adresa, anume book art. Frunzarind prin siteuri, am pus ochii pe cativa artisti, si am ramas impresionata de maniera creativa in care transforma cartile. Unii sunt ingeniosi, altii foarte sensibili, imaginativi, dar in anumite cazuri am avut totusi senzatia ca artistul a intrat prea mult cu “bisturiul” lui creator in paginile cartii.

Am pus si linkuri, unde puteti vedea mai multe lucrari din aceeasi serie sau de acelasi artist. Merita sa ne rapim ceva timp ca sa admiram minunatiile astea. Unele sunt… geniale!

1. Brian Dettmer- book autopsies (super interesant)

briandettmer2 briandettmer1

2. Lisa Kokin

05

07

3. Will Ashford (foarte mult mi-a placut)

1111 33333

4444

4. Tracy Bush (imaginea asta se potrivea perfect lecturii mele despre razboiul fluteresc!)

traceybushmaps

5. Cara Bore

newcentury72

6. Thomas Allen

om_opener_spread1

(prizoniera cartilor! sau?)

om_thomas_memoir

7. Georgia Russel- Sf style

georgia_russel1

8. Words create Worlds

anagram_octopus

anagram_bandits

9. Jacqueline Rush Lee

untitled1

10. Matej Kren – book architecture

books002

11. Nu stiu cine dar imi plac:

book_art_0071

book_art_0081

12. Sanctuarul cartilor

leoniestair3

13. St. Ambrose University Library (ce fac ei in timp ce noi…)

faucetbook

14. Teesha Moore

imgp0567imgp0565

15. Altele:

6a00ccff8b449e673100fa96a2f4a10003-500pi

beube2

book_art_014

bookshelf-table

20 thoughts on “Book Art

  1. feeria says:

    Alin, multumesc, dar nu este aia. Fotografia de care spuneam era intr-un oras si cotoarele erau de-a aliniate de-a lungul strazii, dar mai sus. Cred ca erau bannere, daca nu ma insel. Sau poate nu. Am uitat, dar era tare faina ideea.

    PS: acum imi dau seama ca am aterizat mai de mult pe blogul tau, si mi-a placut articolul “Za noir”.🙂

  2. feeria says:

    Da? Atunci voi scotoci si la el.🙂

    Senzatia de “maltratare” (mai ales la unele opere, cum sunt cele ale Georgiei Russel sau Jacquelinei Rush) am avut si eu dupa ce au trecut mirarea si admiratia. Pe de alta parte, sunt carti care sunt distruse, pentru ca nu mai are nimeni nevoie de ele. Depinde cum privesti: distrugerea unei carti sau transformarea ei.

  3. @Krossfire e nitel mai pudic cand vine vorba de carti, si-l inteleg.. Dar daca vine vorba de a alege intre a distruge ceva si a-l transforma intr-o chestie frumoasa, si aceste carti sunt deosebit de frumoase, as alege a doua varianta..

  4. Opere de arta, foarte frumoase. Dar la gandul de a-mi sacrifica o carte draga, chiar in scopuri curat artistice, mi se rupe sufletul si protestez prin toate cutele. Sa doneze altii, io ma multumesc sa admir.

  5. feeria says:

    Chiar m-am uitat putin prim biblioteca veche, si mi-au sarit in ochi cel putin patru volume, doua dintre ele fiind “Ghidul instalatorului de apa calda” si “Antene TV”. Eu nu citesc asa ceva, iar tata sigur le-a cumparat dintr-un exces de zel, caci altfel intruneste probleme si la apasatul butoanelor cand sar sigurantele in casa.😀

    Cu inima usurata as lasa pe mana artistilor aceste carti, in loc sa le trimit la reciclat. Bine, si reciclatul asta tot un soi de transformare e, dar cu pierderea totala a individualitatii.

  6. Sunt multe volume pe care parca le-as fi sacrificat cu mare drag acum ceva ani (mai am ceva propaganda comunista, etc) dar in cazul cartilor nu pot desconsidera optiunea de a deveni un bun rar si o marca a unei perioade odata ce a trecut destul timp.

  7. feeria says:

    Am si eu almanahuri de pe vremea comunismului, cu “Semne bune anul are!” :))) si ai dreptate, unele carti marcheaza o anumita perioada istorica, indiferent cum a fost ea. Depinde pentru fiecare cat conteaza pastrarea acelui trecut sau nu.

  8. Intr-adevar e cu doua taisuri toata chestiunea asta, insa dincolo de discutii practice, e interesant. De unde sau cum au oamenii cartile de transformat e o alta discutie, prea putin importanta. Simplu si la obiect: imi place🙂 As face eu asta? Eheeee, nu imi ajunge spatiul de la comentariu sa-mi dau seama😀

  9. tykai says:

    Trebuie sa recunosc…sanctuarul cartilor m-a lasat perplex…viziunea casei mele ideale incepe sa se contureze din ce in ce mai bine..

  10. feeria says:

    tykai, mi-ar placea sa am o casa cu patru camere si una dintre ele sa fie o biblioteca mare (maaaaareee), si sa fie camera cu balcon, acolo unde sa fie un sezlong si o masuta si totul sa fie amenajat ca un separeu confortabil in care sa-ti poti savura lectura. Vise…

  11. tykai says:

    si eu ma gandeam la o biblioteca mare, dara asezata undeva la parter, antifonata, cu semineu, toti peretii inveliti pana sus cu carti si cu o fereastra mare; daca ai vazut Inkheart, e acolo fereastra maaaare, cu pervaz lat si plin de perne. Ok, acum m-am trezit:P

  12. feeria says:

    Da, am vazut Inkheart. Intr-adevar, impresionanta biblioteca… Da da, pana sus carti, si o scara din aia pe care poti sta atarnat, ca sa rasfoiesti cartile de pe ultimul raft. Sau poate o biblioteca supraerajata, cu o balustrata, de-a lungul careia te poti plimba in voie.😀

  13. Look for elaborate necks or backs for a touch of difference.
    While acquiring it put more anxieties on its fabric, and other planning subtle elements.
    When possible, depending on the social and financial standing of the families, the ceremony
    is held in a ballroom. There is plenty of room on the choice of colors for the moderate or partial
    white groom. A party at your own house where you are
    the hostess – Since you will be on your feet most of the time, look for comfort.
    s trainers work well if you want to spice up a pair of casual jeans; popular colours for trainers that look
    good paired with jeans are blue and red, however, most vibrant shades will achieve a.
    We found the perfect dress and I feel so good in it.

Leave a Reply

