Cocktail molotov (muzical)

Sax for Sex era o colectie de piese la saxofon, foarte reusite, printre care se strecurase si un Kenny G; si asa l-am cunoscut eu pe el, si mi-a placut mult, si cred ca acum ma voi duce la concertul lui de la Sala Palatului, din 30 aprilie, ora 19:00. Doar sa strang o trupa decenta, desi nici  solita nu m-ar deranja.

Preturile biletelor variaza de la 80 Ron la 180 Ron. Acuma, diferenta nu-i mare, dar muzica e tot muzica si auzita din randurile mai din spate. Pe siteul blt.ro inca mai sunt bilete la 80 Ron.

Anathema-mi plac din adolescenta- si a mea si a lor. Le indragesc evolutia, le ascult si albumele vechi- chiar integral- i-am invidiat pe clujeni, dar acum e timpul sa ma bucur si eu de ei, live, la Sala Palatului, pe 29 aprilie, ora 20:00. Biletele costa intre 60 ron si 120 Ron.

Aici e cu must see or die!Am ales Temporary Peace, de pe albumul A fine day to exit.

A treia supriza colosala este prezenta lui Sinead O’Connor, la Arenele Romane, pe 11 iunie (ora 20:00). Atention, mai sunt doar 64 de bilelte disponibile (la pretul unic de 78 Ron)- vorbesc de blt.ro, ca eu cu ei am colaborate la toate spectacolele si nu m-au dezamagit.

O ador interpretand varianta din anii ’80, a piesei Troy, pe care a reluat-o pe un album single destul de reusit: Troy (Phoenix from the flame). De asemenea, imi place si ea, ca “personaj” din viata muzicala, ca istorie de viata…

Si nu in ultimul rand, Tarja, care-mi placea in formula Nightwish (desi a avut mai mult succes decat Liv Kristine dupa ce s-a despartit de Theatre of Tragedy), dar nu ma lepad de ea deloc. Acuma, nu stiu daca ma voi si duce la spectacolul ei, care va avea loc pe 22 iunie (ora 20:00), la Sala Palatului (70-150 Ron), dar merita mentionata pe lista.

once_tarja

8 thoughts on “Cocktail molotov (muzical)

  1. sorin says:

    Io m-as duce sa o vad pe Tarja … jumatatea spune sa ne tipam, mai bine spus inca nu i-o trecut “starea” de veverita … m-o intrebat “Costica, daca nu dormi, merem la conţertu’ cu Tarja” 🙂

  2. Pai ce, crezi ca se scapa asa usor de veveritela?😀 Pentru unele dintre noi e un modus vivendi! (cand se lasa seara)
    Eu in momentul asta singurul concert la care m-as duce e concertul sforaiturilor in somn.

  3. Depinde ce dondone si Tarja la Sala Palatului. Daca baga si din repertoriul vechi Nightwish poate…dar e putin probabil din moment ce ea nu compusese mai nimic. Anathema au tot venit in Ro, ba am stat si langa ei la bar cand au venit inainte de Artmania si habar n-aveam in prima faza cine-s ”englezoii aia cu ochelari care au nevoie de traducatoare” (l-am vazut pe solist mai bine si afisul din spate si m-am prins – nu le mai vazusem moacele de ceva vreme)

  4. feeria says:

    O prietena mi-a spus ca suntem over-aged pentru Anathema. o_0. Sa inteleg ca doar pustii de 13-15 ani au dreptul sa se bucure de ei?
    Da, au cam prins radacini pe-aici.😀 Eu nu i-am vazut nici macar in concert.

  5. Niciodata n-am inteles de ce-i musai sa fie “sax for sex”. Zau!
    Ca si cum aia de se dau in vand dupa caval trebuie sa moara fara sa fi binefacerile bigubelii
    In aceeasi ordine de idei, nu inteleg de ce se tot leshina “melomanul” dupa Kenny G cata vreme, de exemplu, Candy Dulfer ii da multe clase (plus locomotiva) la orice jam session
    Si nu numai
    Explici ?

  6. feeria says:

    Inlocuiete “sax” cu “orice”.😀

    Nu ma omor dupa Kenny G (Dulfer e faina, clar), insa n-as refuza un bilet la concert pentru ca-mi place genul muzical, el il interpreteaza bine, si mai are si valente emotionale (nu romantice) pentru ca imi aduce aminte de o anumita perioada din viata. Kenny G e unul dintre muzicienii care “m-a crescut”.🙂
    Sa explic de ce le place altora, in masa, de Kenny G, ma depaseste. Probabil a fost foarte mediatizat, asta-i una, si a doua ca “da bine-n poze”, si a treia ca si stie sa sufle in chestia aia de scoate sunete frumoase.
    Pe de alta parte, nici eu nu-mi explic de ce lumea e lesinata dupa Richard Clayderman. E aceeasi dilema existentiala.

  7. Eu socot … dar nu te lua după mine, că-s nițel mai mult afon.. Așa că:
    Sărbători fericite alături de familie și prieteni…

Leave a Reply

