Detectiv de gradina!

M-a vrajit Manole cu iasomia ei mov, si daca tot am amenintat-o ca-i dau de lucru, iata materialul detectivistic, smuls cu mare truda de sub ochii curiosi ai babelor de la parter, care, dupa scepticism, au dau in curiozitate si apoi dorinta de afirmare. Din pacate pentru ele, n-am prins-o pe nici una in cadru.

Picture 132

Este prima data cand vad asemenea minunatie. Pentru planta asta as fi in stare ca din detectiv sa ma transform in hot; sa ma strecor noaptea in gradina, sa am grija sa trec cu bine de felinarele iepuresti ale batraneilor de la partener (nu dorm niciodata! Asa umbla legenda din copilarie. Ei vad tot!- mai ales ce se petrece prin gradinile… altora), sa decupez cu atentie bucata de pamant, cu tot cu radacini, si sa fug miseleste cu copacul in spate. Ar fi cel putin un kodak moment.

Picture 131

Si mai de-aproape dar mai putin clar:

Picture 130

Aceasta lungana subtirica, care are nevoie de sustinere ca sa creasca, seamana putin cu irisul, doar ca sta cu petalele deschise, ca asteptand o imbratisare dragastoasa, spre deosebire de stanjenelul stanjenit, ce-si tine mai ascunsa frumusetea.

Am mai pozat o gradina frumoasa.

Picture 135

Din pacate pozele n-au iesit clar deoarece mi-a fost putina lene si am iesit mai tarziu la plimbare. Poate-am sa revin cu ceva mai concludent. Pana atunci, Manole, help!

22 thoughts on “Detectiv de gradina!

  1. Deci pe prima n-o stiu cum o cheama…dar o STIU pe cea de-a doua…chiar fooarte bine!!!
    Se cheama clematita, si are o varietate de culori! Eu am 6: visinie, alba cu linii rosii, roz, mov deschis…mov inchis…si Bleu!!!
    http://mesterulmanole.wordpress.com/2008/05/22/clematite/
    si
    http://mesterulmanole.wordpress.com/2008/06/04/in-toata-splendoarea-lor/
    Se cumpara, vreo 30 de lei costa, sunt minunate de balcon daca le faci loc pe unde sa se intinda, si rezista iarna!πŸ™‚

  2. Am chemat ajutoare! O prietena!
    Deci…ne dai drumul la comentarii???
    Faine pozele, regret ca n-am spus de prima oara…da’ io la clematite nu rezist!πŸ™‚ πŸ™‚

  3. Pe asta l-a lasat cerberul sa treaca…vezi ca am unul ratacit…prin spam, ce-i drept avea doua link-uri!πŸ˜€

  4. feeria says:

    Acum m-am prins ca s-a poticnit primul comentariu! Sunt libere comentariile!

    Sase culori? Doamne ce frumoase sunt!! Nu-mi vine sa cred! Albastre si rooz! Imi fac ochii-n cap ca girofarurile! Vreau si eu!πŸ˜€

    Maine ma duc in Obi sa vad daca gasesc la ei, ca au plante ieftine si frumoase.

  5. feeria says:

    Ooo boule de neige! (am senzatia ca asta are si alte conotatii… :D). Multumesc mult pentru ajutor! Calin, bulgare de zapada! Ce frumos suna. Voi fi cu ochii pe el sa-i vad fructele.
    (cum poate costa atat de putin?)

  6. feeria says:

    Manole, cum iti suna… “Mesterul Manole Maigret”? ;;) Marele inspector gradinator.

  7. feeria says:

    Ei, cica boule de neige asta e si o practica erotica.πŸ˜€

    Uau! Impresionanta gradina Elisei…o_O Dac-as avea o casa, asta as face si eu! Abia astept sa-mi eliberez programul si sa ma ocup putin de partea asta. Am un balconas, si trebuie sa profit de el.

    “Clematis Mesterica” sa fie!πŸ˜€ Adevarul e ca sunt foarte frumoase. Acum imi dau seama ca bunica mea avea, de culoare albastra. Erau prinse de gard. O frumusete.

  8. Zau??? Ia sa-mi plantez si una d-asta!πŸ˜€
    Nu, ca nu mai am loc in gradina…cumparam un ghiveci maaare!
    Cum sa nu merite investitia???πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  9. frumoasa gradina la bloc,felicitari proprietarilor mai ales ca am zarit in coltul din stanga o gloxinie rosie cu margini albe in ghiveci,o floare superba cine nu are sa-si faca rost ca nu va regreta.

  10. feeria says:

    Am fost surprisa de ce au facut vecinii- nu la bloc la mine, la alt bloc- pentru ca nu prea aveam noi, in general, cultul gradinilor ingrijite si inflorite.πŸ˜€ Ce se prindea, se prindea.
    Acum e o placere sa iau drumul spre supermarket sau piata printre blocuri… Mai am un bloc inecat de iedere… e o frumusete. Il pozez in urmatoarea misiune.πŸ˜€
    Multumesc pentru vizita, Ioana!πŸ™‚

  11. Mi-am clatit privirea cu florile aduse de tine pe net, multumiri.
    Si totusi, data viitoare ar fi interesanta si o babuta vigilenta, in coltul pozeiπŸ™‚

  12. Mai, nu mai vorbiti de subtilizat floricele, ca dau iar in lacrimi.. Pai cat mi-a plans nevasta cand o mana criminala a pus piciorul in gradinuta proprieπŸ™‚ si a furat butasii de trandafiri proaspat plantati.. Dac’ati sti voi..😦 Promit sa sap prin toate colturile internetului & beyond pentru referinte si posibilitati de obtinere a mai sus mentionatelor floricele, numai sa nu faceti o atare fapta reprobabila…

  13. feeria says:

    To-morrow, am mai adus flori de la targul de flori din Cismigiu: https://feeria.wordpress.com/2009/04/17/vinerea-inflorita/
    Cat despre babuta vigilenta… cred ca i-ar placea.πŸ˜€ Am s-o anunt inainte ca sa-si puna baticul al’ bun. Multumesc pentru vizita!

    Ghost, sunt cuminte, pe cuvant! Ca si mie mi s-a intamplat sa-mi fure frumusete de zambila in ghiveci, si mi-a parut rau dupa ea.
    Insa eu, hotomania si florile avem o relatie stransa, ce se pierde inapoi pe firul timpului…πŸ˜€ Cand eram micuta, ma duceam in parcul Oraselul copiilor, cu o foarfeca si punga, si sterpeleam trandafiri din parc.πŸ˜€ Stiu… urat din partea mea, dar atataaa imi placeeeaaaauu!

  14. Pai nah, e o vorba…ca numa alea furate…cica se prind! Ei, as! Oamenii e rai!πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
    Cu ce credeti ca am venit din Turcia, doi ani de-a randul, ha??? Ce bagaje?? Vax!Cu leandru de furat…taiat cu forfecuta de unghii!πŸ˜€ πŸ˜€
    Dar nu e frumos sa furi, asta e clar!
    Mi-e o asa rusine….

  15. feeria says:

    Asa facea mama cand ajungea pe la hotelurile de la mare…πŸ˜€ Cate-un pic de-aici, cate-un pic de-acolo.
    Eu as vrea sa-mi pun regina noptii intr-o gardiniera la geamul de la mine din camera, si sa dorm noptile de vara cu geamul deschis- laaarg deschis- si sa simt parfumul ala dulce. Imi aduce aminte de mare, cand ieseam la plimbare pe faleza, si pana acolo imprejurimile hotelului erau dichisite cu gradini pline de flori inmiresmate.

  16. Asa, asa… Pai se poate?
    P.S. Asa am venit eu din Grecia, cu niste leandri luati de pe autostrada, asa ca..πŸ˜€

Leave a Reply

