Intrebat-am…

(Versuri Nichifor Crainic)

9 thoughts on “Intrebat-am…

  1. Intr-adevar iti taie respiratie si te face sa iti simti fizic sufletul
    Acelasi sentiment am cand il ascult cantand melodia “In fiecare zi” pe versurile lui Romulus Vulpescu:

  2. Cu multa placere!
    Iti multumesc ca mi-ai amintit de ea si ma gandesc sa-i dedic un post pe blog pentru ca prea e frumoasa,trista si, din pacate, adevarata…

  3. feeria says:

    Eu il iubesc muult pe Tudor Gheorghe. Ar fi prea complicat sa explic de ce, dar abia astept sa citesc postul tau!🙂

  4. E un geniu omul, n-am ratat aproape nici un concert si sunt innebunita dupa orice canta🙂
    O sa postez melodia, dar pana una-alta o sa “fur” de la tine leapsa cu carti ca mi-a placut f mult🙂

  5. E un geniu omul asta, n-am ratat nici un concert si sunt innebunita dupa orice canta🙂
    O sa dedic un post melodiei In fiecare zi, dar pana una-alta o sa “fur” de la tine leapsa cu carti ca mi-a placut f mult🙂
    Am mai postat un comment similar care nu a aparut, deci daca apare de 2 ori, scuze🙂

  6. feeria says:

    Antispamul a fost de vina, scuze!
    Eu am fost doar la doua concerte. Unul a fost un musical, la Sala Palatului- Omul din La Mancha. Am scris despre eveniment la categoria Spectacole, cred. Mi-a placut mult. Atata suflet si atata iubire mai rar in muzica romaneasca…

    Pai ia-o si pe cea cu “daca”; mie mi-a placut mult. Ai sa vezi cand vei incepe sa cauti raspunsurile ce interesanta e…!
    Ok, rectific, te “somez” sa “furi” si leapsa “daca”!😀😀

  7. N-am fost la Omul din La Mancha, dar sper sa mai fie si nu-l voi mai rata.
    Da, f interesanta leapsa “daca” si o sa ma conformez somatiei cat de curand🙂

Leave a Reply

