Copilul meu e bucuros (o carte, o oferta, un trandafir)

… copilul interior, vreau sa spun! (mi-a placut mult prea mult ideea Cronicarului, care inca isi permite (si ce bine ca-si permite!) sa se joace. Judecand putin (putin, nu foarte mult), nu stiu de ce sunt eu atat de incantata cand gasesc oameni care inca se mai joaca: pentru ca intr-adevar apreciez libertatea pe care si-o ofera, sau pentru ca ma simt bine ca nu-s singura๐Ÿ˜€ )

Anyway…

De ce e copilul asa bucuros? (in afara de faptul ca, oricat de prostesc ar suna, azi e ziua lui o_O)

A gasit o carte foarte foarte frumoasa, pe care o recomanda tuturor, chiar si celor mari, pentru ca are o idee draguta si o grafica super interesanta. Fie vorba intre noi, miroase si bine- nu degeaba se numeste asa cum se numeste, pentru ca e chiar apetisanta!

Incredibilul baietel mancator de carti! de Oliver Jeffers

incredibilulbaietel_cover_794_general

Unui baietel ii placeau foarte mult cartile. Le considera chiar delicioase, asa ca manca pe nerasuflate si cu foarte mare pofta orice carte ii pica in maini!

Picture 027

A tot mancat carti, asa, cu totul, nedigerandu-le, pana cand i-au picat greu la stomac!

untitled

asa ca s-a dus la doctor… La scurt timp, a prins o carte, si in loc sa o pape cu pofta a luat-o in brate…

untitled2

Chiar si asa… din cand in cand baietelul mai rontaia. Macar cate o coperta.

untitled3

Mi-a placut foarte mult morala cartii, pe care am simtit-o pe pielea mea (desi n-o recunosc foarte des), eu fiind o gurmanda cand vine vorba de carti. Si asa cum face si baietelul, combin si eu genurile, si le amestec, de uneori ies niste chestii care chiar ii dau bataie de cap… stomacului! E foarte bine ca viata ne tine ocupati, pentru ca daca ne-ar lasa asa de izbeliste, ne-am tine toti de burti, la cate chestii “negandite” am baga in noi.

Sunt si alte idei foarte frumos exploatate in carte… idei despre citit, despre moduri de a citi, beneficiile de pe urma lecturii- beneficii imediate care lucreaza in detrimentul celor pe termen lung, etc.

Este o lectie plina de candoare si blandete, pe care ar trebui s-o primeasca (cu bratele deschise) orice cititor.

———————————————————————————————————————————————————–

Ramanand pe taramul cartilor, micutul Nemi al Nemirei are preturi foarte bune pentru cartile de copii. 122

Eu mi-am luat deja:

  • Fetita de la castelul din muzeu;
  • Aventurile unui fir de nisip;
  • Ziua in care a fugit somnul;
  • Sus, printre nori;
  • Inima de sticla.

——————————————————————————————————————————————————————–

Mai exista un motiv, si acela este ca in sfarsit a reusit sa surprinda trandafirul japonez, luat in grija personala, si caruia ii prinde tare bine grija, in floare! Si ce surpriza! O floare este portocalie, si una roz! Tare frumos este!

6

3

Si ce bine ca l-a prins in poze aseara, pentru ca astazi si-a inchis floarea portocalie.

Cand am cumparat trandafirul, de la targul de flori din Cismigiu, am cumparat de fapt doi, in acelasi ghiveci, si abia acum am observat ca sunt doua vlastare acolo. Nu stiu cum sa-i despleticesc si sa-i despart, asa ca momentan nu ma bag, ca sa nu fac mai mult rau decat bine. Oricum arata interesant. Ca animalele care au ochi de culori diferite.๐Ÿ˜€

8 thoughts on “Copilul meu e bucuros (o carte, o oferta, un trandafir)

  1. Mi se pare tare interesanta cartea…hmm, e de luat!
    Despre trandafir ce sa zic…ca ai avut parte de supraoferta???
    Nah, zic!๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€
    Si…si …te-am nimerit? Balaie?๐Ÿ˜€
    La multi, ani copil Feeric!

  2. E tare frumusica sa stii! Si e asa… ca orice carte buna, inteleapta!
    M-ai nimerit suspect de bine!๐Ÿ˜€
    Multumeeesc frumoos!

  3. Gust si eu cartile.
    Dar nici chiar asa… cel putin le din cu mare grija, nici sa le indoi usor.๐Ÿ˜€ D-apoi sa musc…

    Felicitari pentru floare.

  4. feeria says:

    Cranลฃ, cranลฃ!
    Diana, am vazut niste poze cu carti comestibile- pare-se a fost si un concurs, dar nu mai stiu in ce tara si nici cand. Voi investiga.

    Naaaaa, Manole!! Povestitorul fara ascultator nu-i povestitor! Dar lasa c-am sa fac teatru de papusi.๐Ÿ˜€

  5. Tot ce se poate… carti comestibile… hmmm… Poate ar fi o experienta interesanta. :))

    Dar prefer cartile si mancarea separat.๐Ÿ˜€

  6. feeria says:

    Manole, corect!๐Ÿ˜›

    Diana, am gasit pana la urma bunataturile literare si le-am strans intr-un post nou.๐Ÿ˜€

Leave a Reply

