Fluturi de pamant

Okakura spunea in Cartea Ceaiului ca singurele flori mai putin vulnerabile in fata simtului estetic mereu flamand al oamenilor sunt fluturii.

Ieri am fost in Obi– un centru comercial in zona berceni, cunoscut mai mult pentru pretul foarte mic pe care il are la raionul dedicat plantelor de gradina si apartament.

Am vrut sa mai iau doi trandafiri japonezi, batuti: unul rosu si unul galben, insa nu aveau, asa ca… mi-am pierdut mintile si am luat tot ce mi-a picat in cale, era colorat, frumos si in floare.

Picture 130

Un buchetel de Kalanchoe Calandiva, care mi-a adus aminte de cat de frumos infloreste hortensia in gradina.

Picture 131

Trandafiras roz, frumos, tot numai floare si delicatete.

Picture 136

Un trandafir alb, inocent si pur.

Picture 147

O Begonie rosie, focoasa si pasionala, impreuna cu soara ei, mai temperata dar surprinzator de frumoasa si bogata!

Picture 099

Picture 124

si o Gardenie care va inflori alb si parfumat…

7 thoughts on “Fluturi de pamant

  1. feeria says:

    Deocamdata au spatiu, ca sunt inca micute… si unele prefera soare mai domol, si umbra, asa ca nu toate se lupta pentru locul de pe pervaz.

  2. Imaginează-ţi că eu acum plâng şi mă zgârii pe ochi de ciudă, că la mine florile nu au lumină suficientă şi de aia nu prea pot să ţin!

  3. feeria says:

    Manole, mi-e tare drag trandafirasul japonez, si ma rasplateste din plin pentru cat il ingrijesc. Eu sunt cam noua in relatiile cu plantele…😀 Pot sa spun ca in afara de relatia cu trandafirul, singura semnificativa a fost cu leandrul roz, din copilarie. In rest… nu prea. Dar lucrurile s-au schimbat. Cred ca acum sunt pregatita pentru responsabiluitate (:D😀 )

    Dreaming jewel, daca ma gandesc, as putea umple camerele de flori, pentru ca peste tot e soare. Doar in sufragerie nu, pentru ca acolo am o mana maicii domnului care aduce multa umbra si racoare (si parfum… noaptea e o placere nemaipomenita sa stai pe intuneric, sa asculti greierii si sa te bucuri de mireasma delicata si dulceaga).

    PS: tocmai am ajuns acasa si vad ca gardenia si-a facut de treaba cat am fost plecata. S-a pus pe inflorit. Stiu ca e o planta mai fragila, mai pretentioasa… sper sa-i priasca la mine si sa infloreasca mult.

  4. voicunike says:

    Esti atit de fericita cu florile ca imi vine sa te invidiez la culme! daca cartile sunt hrana pentru suflet ,florile sunt hrana fericirii,nu-i asa?

Leave a Reply

