La revedereeee, tabara dragaaa!

Dupa 18 ani de scoala, cred ca e timpul sa spun “Gata”, sa pun armele jos si sa ma indepartez incet de sistemul de invatamant, cu atentie ca nu cumva sa ma bata iar vreun gand de pacatuiala doar pentru ca “Hai ca-i interesant de stiut si asta”.

Printr-o interventie divina si cel putin teoretic, maine ar trebui sa-mi inchei conturile cu scoala, pe care nu m-a obligat nimeni s-o fac, dar am facut-o. Promit sa… nu mai fac!

Sa cantam, sa ne veselim. Anticipativ, ca maine nu se stie ce va fi.

10 thoughts on “La revedereeee, tabara dragaaa!

  1. feeria says:

    Sa fie, multumesc frumos!
    Dar nu fi enigmatica, ce concluzie ai traaaas?
    Daca-i de bine, si eu sper sa nu te fi inselat.😀

  2. Am inteles cum ca azi ai avea examen.Poate chiar cel de licenta.Daca m-am inselat,nu-i nimic.O urare nu strica niciodata🙂

  3. Felicitari!!!

    Acum, nu ca vreau sa te dezamagesc, da’ partea cu gata, nu-i valabila…toata viata …tot mai inveti cate ceva, si ma refer aici nu la experientele de viata…ci la alte cursuri…programe…etc.Deci sa te bucuri de pauza😀

    Sa-ti dea Dumnezeu mult noroc in viata!🙂

  4. Multumesc, Manole!
    Gand am zis Gata ma refeream la invatamanul clasic de stat. Adica, io nu mai fac alta facultate, io nu mai fac alt master. Nu in urmatorii 3-4 ani. Vorba unui amic, “de acu’ incepi viata!” 😀😀
    Cand e vorba de alte cursuri, workshopuri… nu voi scapa de ele niciodata, si nici nu vreau.🙂 Pe asta le fac cu mare placere, pentru ca eu mi le aleg in functie de curiozitatile si necesitatile mele. Ok, si masterul tot asa mi l-am ales, dar ajunsesem sa fac alte chestii; programa nu a fost respectata, etc. Sa zicem ca 30% din el a fost pierdut.

Leave a Reply

