Anim’est 2009!!

animest

In luna octombrie avem 9 zile (repet- 9 zile!) dintre care doua weekeneduri, pline de animatii de lung si scurt metraj, de proiectii deosebite, invitati speciali si workshopuri, pentru ca urmeaza cea de-a patra editite a Anim’estului! Anul trecut au fost prezenti John Dilworth, Zaramella si Bill Plympton. Sa vedem de ce surprize vom avea parte anul acesta. Anul trecut mi-au placut mult Peurs du noir, Idiots and Angels, The three robbers, cateva scurt-metraje absolut geniale. Anul asta as vrea sa vad mai multe, si sa urmaresc si concursul- national si international.

2-11 octombrie

Pe siteul oficial se anunta ca deja au fost primite 530 de animatii din 57 de tari. Programul evenimentelor inca nu este afisat.

(Heart’s a mess- Gotye- castigator la categoria videoclipuri)

Anul trecut, in incinta cinemaului Scala, a fost tinuta o expozitie de BD-uri, cu vanzare. Multe scumpe si la fel de multe atragatoare.

Tic-tac, tic-tac, tic- tac…

2 thoughts on “Anim’est 2009!!

  1. feeria says:

    Eu abia anul trecut am aflat de Anim’est, si mi-a placut atat de mult ca am zis ca nu mai ratez nici o editie.😀 Sper sa-i tina si pe mai departe!

    (mi-am luat patru oite-creion😀 si am folosit doar una)

Leave a Reply

