Cartea uitata

Acum doua luni, cred, in perioada in care am citit “Cavalerul inexistent” de Calvino, am citit si “Cronica regelui aiurit” de Gonzalo T. Ballester. Am uitat complet ca am citit-o. Nu mai tin minte deloc despre ce era vorba. Mi-am adus aminte de ea acum, in timp ce scotoceam prin raft dupa o noua “victima”. Nu, am recunoscut-o, vazand-o acolo inghesuita intre un Will Self morbid si un Pavic ezoteric.

Cronica

Partea interesanta e ca uitarea nu e prima data cand ma ajuta sa scap de experiente inutile, plictisitoare, de pe urma carora nu am avut nici un beneficiu, de nici o natura. Ma intreb de ce alte lucruri ma scapa uitarea.

Oricum, as fi chiar curioasa sa aflu si eu despre ce e vorba in cartea asta… pe care am citit-o.

Leave a Reply

