Publicul si-o madona

IPO povesteste cum a fost la concertul specacolul Madonnei.

Gandindu-ma la concertele la care am mai fost, imi dau seama ca, dac-ar fi sa caracterizez publicul roman, as spune ca este imprevizibil. Si in cazul spectacolelor cu un public tinta, si in cazul celor destinate maselor, puteai foarte bine sa dai peste moluste care lancezesc sau peste niste oameni foarte activi si dornici de distractie. Dar in general, am observat ca publicul e destul de inchistat, greu de urnit, cu mutra aia by default plictisita, ca si cand ar spune “ei, am venit si eu… ca a tras asta de mine sa vin. Sa vad si eu cum e… In fine…”.

Am citit un articol interesant despre concertul Madonnei. Autorul gasea doua explicatii pentru reactia slaba a publicului:
+ organizarea cam proasta- gazonul care s-a umplut de praf, zapuseala, etc.;
+ Madonna de-acum, care nu mai are nici o legatura cu Madonna de-atunci; de-atunci cand ne-a  cucerit cu Vogue, Justify my love, Like a prayer si altele. Variantele moderne- mult prea moderne, cica- ale pieselor nu au fost pe placul oamenilor.

(eu mai adaug si posibilitatea ca romanii sa fi ramas pur si simplu cu gura cascata in fata spectacolului!)

Mie mi-a placut foarte mult Madonna pana la “Frozen” (cred- oricum, pana cand a inceput ea nebuneala cu remixurile si soundul metalic si mult prea colorat). De-ac0lo m-a pierdut complet. Mi-as fi dorit sa merg daca ar fi cantat piesele vechi, in varianta originala, nu mutantii astia parca special creati pentru a ascunde vocea slaba. Stiind dinainte cam care va fi ideea concertului, n-am avut nici o tragere de inima. As fi mers daca as fi vazut in Madonna o cantareata si nu doar un om de show. Asa…  doar pentru show, m-as duce la circ si la cabaret.

Dac-ar fi venit ceva mai devreme…😀

7 thoughts on “Publicul si-o madona

  1. prestatia slaba, remixurile mult prea moderne, show mult prea activ pt a oferi o prestanta vocala semnificativa, toate astea sunt rezultatul a midle age crisis. Madona e leu dupa zodie, femeile din aceast semn imbatranesc mult prea greu (psihologic vorbind) si mult prea extravagant

  2. ipo says:

    Corect, imprevizibil e un termen bun. Cine naiba ar fi putut banui ca publicul roman o sa fie stana de piatra la concert Shakira (Timisoara). Neam de sange latin, tigani, muzica, latino, dans… bullshit.

  3. feeria says:

    Coseanzeana, perfect de acord. Cu o singura mica rectificare: Madonna n-a avut niciodata voce. Eu asa zic. N-a avut live-uri reusite nici in tinerete, daramite la 51 de ani.
    Showul ca show, dar nici Madonna nu-i ca Tina Turner…

    Ipo, nici n-am stiut ca a venit mica buricareasa la noi. Daca nu ne-am mladiat colaceii pe dansurile shakire atunci chiar suntem ciudati rau.

  4. voicunike says:

    Daca se nastea Madona in Romanica noastra nici macar un disc la Electrecord nu scotea, chiar daca recurgea la servicii sexuale!
    Voce varza,show cam tras de par si prea tiganesc ca doar tine cu tiganii ,nu-i asa?! si bilete groaznic de scumpe, nici mort nu dadeam banii pe o asa prostie crasa!

  5. feeria says:

    Nu stiu daca intr-adevar “tine” cu tiganii. Mie mi-a placut interpretarea alaturi de Gogol Bordello, de exemplu. Cert este ca nu cunoaste realitatea romaneasca si ii vine usor sa tina discursuri despre discriminare din varful luxului si al pretentiilor in care se lafaie. De asemenea, e o moda ca artistii americani sa poarte un steag, sa sustina niste cauze. Mai conteaza si in fata cui, “god damn it”!
    Da, raportat la conditii biletele au fost infiorator de scumpe. Din ce-am auzit.

  6. da… din cite stiu, madonna era studiata prin universitati din state. tina turner nu.😀

    cred ca de mult nu mai e semnificativa in pop-ul contemporan. pe mine ma deranjeaza de fapt fundul, lasat si cumva ridicat artificial. altminteri, dau sonorul la minim…

  7. feeria says:

    Acum ca zici de fundul ei lasat dar oarecum ridicat imi dau seama ca e genul de femeie la care te zgaiesti, parca-ti place, dar parca in acelasi timp iti si displace. Cred ca atractia madonnei a constat si consta in atitudine si nu neaparat in calitatile ei fizice extraordinare.

Leave a Reply

