A sequel of decay

Pe siteul SapteArte am citit cateva cronici ale unor concerte ce-au facu parte din festivalul ArtMania, desfasurat in iulie la Sibiu. Am gasit cateva cuvinte si despre Tristania.

“A sequel of decay” mi se pare si acum extraordinara. Este una din piesele care m-a “sedat”- aproape fara ghilimele- de prima data cand am ascultat-o. Pe langa faptul ca e pur si simplu electrizanta, mi se pare si foarte atent construita – instrumental, vocal. Un echilibru frumos intre partile de forta, dramatice si cele lirice. Intre vocalul masculin sobru, cor, draceala si soprana angelica.

Mi se pare atat de potrivita timpurilor noastre… (desi ascultand-o am senzatia ca din toate vremurile acorduri din ea s-au potrivit umanitatii).

6 thoughts on “A sequel of decay

  1. A sequel of decay era si una dintre piesele mele preferate de la ei. Nu stiu daca ai ascultat si primul album al lor, Widow’s Weeds, dar merita. Acela si cel pe care e piesa susnumita sun apogeul a ceea ce au scos. Din pacate concertul a fost prost, fara vocea originala si axat pe piese noi (si pe buna dreptate, majoritatea fanilor aveau sub 18 ani si nu cunosteau deloc piesele vechi).

  2. feeria says:

    Eu am ascultat doar Beyond the veil. O sa ascult si noul album, daca tot m-a apucat nostalgia dupa ei. Mersi pentru recomandare!

  3. hmm… suna ca un pom de craciun supraincarcat! hihihi…

    pai nu? soprana + orchestratie heavy + grunts + vioara + cor + gregorian chant… cam mult de-nghesuit in 6 minute!

    dar e promitatoare. de “tristania” n-am auzit (semn ca sint inca inocent, eh?), o sa o studiez intens. [ preferata mea e de departe within temptation, in ciuda tradarii sharonei cu van buuren. ]

    asadar thanks! (:

  4. feeria says:

    Laetitia, multa frumusete si tie.

    gingav, pooo-oo-ffftiiim?๐Ÿ˜€ Brad de craciun cu zurgalai? Nu-i inghesuiala, alo, e complecs!๐Ÿ˜€

    Daca-i promitoare atunci e bine. Cu mare placere. Eu stiu doar o piesa de la Within Temptation. Nu-s inocenta, sunt chiar ignoranta.๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

Leave a Reply

