Asculta

Mi-a placut ideea campaniei SmartFM, despre care am aflat de pe blogul Nemirei, “Multi aud, putini asculta”. Prima piesa care mi-a venit in minte, instantaneu aproape, a fost Gabriel, de la Lamb. Ciudat, pentru ca nu am mai ascultat-o de foarte (foarte!) mult timp. Intotdeauna mi s-a parut reprezentarea unui cuplu asa cum ar trebui sa fie (dupa mine)- cand celalalt te face mai puternic, mai curajos, mai frumos prin simpla prezenta- pentru ca tu deja esti, nu-l tii langa tine ca pe o carja in care sa-ti sprijini neputinta, lamentatiile si esecurile. E o chestie… sa poti sa fii cu cineva, fara sa ceri ca acel cineva sa fie ceva anume pentru tine. Eu la asta m-am gandit. Ok, n-am luat-o literal.

 i can fly
 but I want his wings
 i can shine even in the darkness
 but I crave the light that he brings
 revel in the songs that he sings
 my angel gabriel

 i can love
 but I need his heart
 i am strong even on my own
 but from him I never want to part
 he's been there since the very start
 my angel gabriel

couple_silouette

Desi ca principiu e ok campania, nu stiu carui segment de oameni se adreseaza (aia de asculta totusi Queen sunt sigura ca nu sunt genul care sa lalaiasca fara sa priceapa care-i mesajul piesei) iar in comunicat este o oaresce confuzie. Pana la urma, se refera la educarea ascultarii active- adica aia de te determina sa fii atent si la versuri, nu numai la linia melodica, si la subtexte, sensuri si alte subtilitati, sau se refera la istoria din spatele melodiilor, la felul in care acele melodii au fost compuse si alte informatii legate de culisele formatiei? Is doua chestii diferite.

5 thoughts on “Asculta

  1. De la cestile de cafea citire, care trebuie sa dea un sens sau sa fie in acelasi sens cu randurile scrise, la muzica e la fel. Neindoielnic, intai ascult muzica…si daca se intampla sa-mi placa auzind-o, caut negresit si versurile…🙂

Leave a Reply

