Carti, parfumuri, ceaiuri si sapunuri

Patru cuvinte pentru weekendul inghesuit cu toate aromele si miresmele, culorile si texturile, in jumatate de zi de toamna indiana.

Carti

de la Carturesti-  micute, ca niste bomboane colorate, de diferite gusturi. E superba libraria asta; niciodata nu am putut iesi din ea cu mainile goale. Imi place totul… de la atmosfera muzicala si pana la podelele din lemn care scartaie. Pe cat e de spatioasa si labirintica pe atat e de intima si calduroasa. Ma supara, insa, sistemul alfabetic de ordonare a cartilor.

  • Sarinagara de Philipe Forest – “Trei portrete de artisti, o calatorie in Japonia si visul halucinant al unui copil…”
  • Razboiul lumilor de H.G.Welles– “incercarea martienilor de a coloniza pamantul…”
  • Amintiri si povesti mai deocheate de Neagu Djuvara, ilustratii de Andrei Gamart- “autorul a lasat un manuscris pe a carui ultima fila statea scris: pentru dupa moartea mea”;
  • Visul involburat al celor noua de Man-Jung Kim– “romanul este si unul de atmosfera orientala fermecatoare, unde ritualurile, dansurile, versurile si fastul costumelor dau un alt sens vietii cotidiene, complet diferit de cel din traditia europeana”;
  • In memoriam de Stephanie Audeguy– “moartea ca arta de a trai”- 200 de povesti despre decesele unor peraoane celebre, “sau care ar trebui sa fie celebre”.

blog-djuvara f138fc13e3 Man-Jung-Kim-Visul-involburat-al-celor-noua

Parfumuri

unul, care s-ar putea sa se transforme in Parfumul Meu- Poeme de la Lancome. E un parfum foarte feminin, floral, care pare sa se inteleaga de minune cu simturile si pielea mea.  E destul de pregnant si are o nota dulce, inalta, pe care nu ai cum sa nu o sesizezi si sa nu incerci sa o adulmeci, descoperindu-i sursa. Desi nu este chiar un parfum de toamna… mi-a ramas intiparit in nari toata dupa-amiaza si nu am mai rezistat. Il simt ca pe un parfum de seara, dar cred ca surprinde frumos si o dimineata proaspata. Inca nu renunt la Angel de Mugler, doar ca-l pastrez ca artilerie grea.😀

perfume

altul, Patrick Durand, fabricat in Franta si gasit la targul de produse bio, naturale, care s-a tinut la Sala Dalles. E un parfumel micut, cu rola, de 10 ml, care mi-a adus aminte de un parfum de demult, pe care il miroseam intr-o sticluta foarte mica si foarte veche, ori de cate ori ajungeam la bunica acasa. Ce m-a surprins este ca, desi la inceput este un parfum indraznet, cu o nota fresh, putin ascutita, dupa ceva timp se transforma intr-un parfum catifelat si cald.

Ceaiuri

de la Demmers Teehaus. Preferatul meu este “O mie si una de nopti”– un ceai de fructe cu scortisoara, care m-a surprins prima data. Este un ceai foarte parfumat, care imbraca toata camera cu aroma lui orientala, dulceaga. Gustul, insa, e acrisor. Ca o mica farsa, de final. Cand il bei, nasul si limba iti transmit fiecare informatii diferite… e ametitor. O experienta de savurat pe indelete. Din niste cani speciale, care se gasesc tot la Demners Teehaus. Iar ceaiul trebuie tinut in cutitute elegante, de ceai.

A4147_CAT~Blue-Tea-Cup-Posters

Sapunuri

naturale, tot de la targul Bio de la Sala Dalles- producator Refan. Am ales un sapun de liliac, ylang-ylang si seminte de mac, innebunitor… Ador pafumul de liliac (si frezie), iar macul imi place chiar si in seminte. Asa arata… mai ca-mi vine sa musc din el! Am mai luat un sapun cu buretel cu tot. E un sapun cu ceai verde si lamaie, energizant, numai bun de dimineata!

1246557072685126

Bonus… apa de trandafiri. Mmm…

eau_forale_rose

4 thoughts on “Carti, parfumuri, ceaiuri si sapunuri

  1. feeria says:

    Asa am luat-o! Am gasit-o printr-un noroc la Carturesti, ca eram in dispozitie rabdatoare si am scotocit peste tot.

Leave a Reply

