S-a stricat busola

n045

Ca actor, pentru mine Patrick Swayze a insemnat primul serial cu subiect si predicat, vazut pe video. Imi aduce aminte de multe lucruri uimitoare de la inceputul anilor ’90, inclusiv de miracolul Tvului in culori. Cu diagonala ceva mai mare decat a micutului Sport cu purici. North and South- 1985

Al doilea film pentru care actorul Patrick Swayze n-o sa mi se stearga din minte este Point Break- 1991. Cine nu l-a vazut sa-l vaza, ca e frumos rau filmul asta. E despre pasiune, prietenie, libertate si … valuri!

pbfight

Nu scriu despre Dirty Dancing pentru ca pe vremea cand era innebunita lumea dupa el eu n-aveam voie sa ma uito_O, iar cand l-am vazut mi s-a parut duios de cumintel, si nici despre The Ghost, care nu mi-a placut pentru ca prea se bocea in suspinuri.

6 thoughts on “S-a stricat busola

  1. Ce sa fac daca nu-mi plac siroposeniile? Nu-mi plac nici la filme nici la carti. E un motiv, poate superficial, dar nu vad de ce-ar fi impardonabil…😀 Pedeapsa, ceva?
    Ok, Whoopi a fost misto, ca de obicei. Oricum, am zis ce-am zis in contextul alegerii unor filme reprezentative in mintea mea, cand vine vorba de Patrick Swayze.

  2. hmm… oare ai citit ce-am scris eu, sau ce-ai crezut tu ca am scris?

    nu e nimic impardonabil. insa imponderabile, da, ne sint motivele – si ma includ si pe mine aici.

  3. feeria says:

    Am raspuns la ce-am vazut incrucis.o_O
    As fi putut sa ma jur pe toate cele ca acolo scrie impardonabil…😀
    Foarte bine, macar ele sa nu atarne tot timpul ca greutatile de gat. Uneori e bine sa mai si plutesti. Ba chiar si fara motiv.

Leave a Reply

