O perla, doua edere…

Mi-am amintit asa… ca nuca-n miezul noptii, de un serial din ’90+, care avea o melodie de generic superba- Edera. Am gasit-o, e interpretata de Amedeo Minghi

E din alta lume piesa asta.

Faza e ca nu recunosc personajele- deci sunt foarte mari sansele sa nu fi trecut atunci de generic, sa ma uit si la film. Pe tipa o chema Edera (nu?) si avea un iubit foarte frumusel. Eu am confundat cu un alt serial, al carei personaj principal era o tipa pe nume Perla (nu mai stiu cum se numeste filmul- tot asa?), care e crescuta la un orfelinat, data la un internat de fete, unde naste rivalitati (si se incurca cu unul periculos), si care (dupa muuuulti ani) ajunge sa conduca o firma (mare) si sa castige multi bani si sa le dea pe la nas alora de au asuprit-o si batjocorit-o ca era copil din flori. Am urmarit filmul, ca mi s-a parut interesant. Si imi placea si de Perla asta, pentru ca a fost foarte bine aleasa pentru rol. Sincer, mi-am reconsiderat portretul Cenusaresei! Parca parca o Cenusareasa de-asta as fi vrut sa fiu si eu. Plus ca atunci cand i-a venit mintea la cap se imbraca foarte misto. Cred ca firma aia era o firma de parfumuri. Sau de cosmetice. Nu mai stiu. Oricum, tare ma bucur ca memoria asta jucausa (tare jucausa, de la un timp) mi-a facut o surpriza asa placuta.

Later: am gasit. Se numea Perla Negra iar pe actrita o cheama Andrea del Boca.

Andrea_Del_Boca_1239031814_3

Si mi-am adus aminte de jachetelele si vestutele si pulovarasele ei tricotate (care mie in clasa a V-a imi placeau foarte mult!), si de palarioarele pe care nu le sufeream, dar pe care le-am apreciat ceva mai tarziu.😀

Andrea_Del_Boca_1239031899_4

In film a jucat si un tip pe nume Facundo Arana. Calu’ e frumos, dar el ce-are la gura? :D:D

Facundo_Arana_1224407252_1

Cred ca nu-s deplasata daca spun ca mi-ar placea sa revad serialul asta…

8 thoughts on “O perla, doua edere…

  1. Edera parca da pe Euforia acum.

    Si eu am urmarit cu placere serialele astea in copilarie. Dar eu chiar nu mai tin minte nimic din ele. =))

    De la Edera doar melodia o stiu.

    Si din Perla Neagra ca intr-adevar era o perla neagra pe acolo. =)) I-o daduse maica-sa parca inainte sa ajunga la orfelinat. Si acuma ca totusi imi revine memoria, parca tatal ei era tatal aluia de care se indragosteste si afla mai tarziu. Si pe urma afla ca de fapt ala nu era tatal lui… sper sa nu gresesc…

  2. Oare Edera e numele adevarat al filmului? ca pe imdb nu am gasit. melodia da, e superba si imi amintesc de cand eram mai mic… si de Perla stiu😀

  3. feeria says:

    Diana, Edera e pe Euforia? Se da si online?😀
    Eu uitasem de perla neagra. Credeam ca-i doar o metafora.

    Kyodnb, asa ii zice. Si mie-mi aduce aminte de copilarie, de primele seriale.

  4. Serialul se numeste (in original) “Perla negra”; ai aici jumatate din primul episod iar in dreapta alte cateva (in spaniola)

    Acum, ca ai scris de el, mi-am amintit de actrita dar din serial nu mai tin minte mare lucru😦

  5. L’Edera.. una din primele seriale de la noi. Si o melodie de taiat suflete. Amedeo Minghi e si partenerul Ederei in film, iar povestea lor a fost tare complicata si mai apropiata de realitate decat orice telenovele (la un moment dat, lui i se ia de traiul in comun si pleaca).
    Nici actrita care o interpreta pe Edera, nici Andrea del Boca nu erau frumuseti, dar aveau ceva aparte si pareau foarte naturale in filme.

  6. feeria says:

    To-morrow, eu Edera n-am urmarit, doar Perla, si ala mi-a placut.
    Ai dreptate, xelomon; nu erau femei frumoase, dar naturale (credibile) si umane. Te puteai identifica usor cu ele.

Leave a Reply

