Anim’est (x): full frontal nudity

Exista un motiv intemeiat pentru care anumite scurt-metraje din competitie au fost programate de la ora 22:30. In mare parte e legat de continutul ridicat de absurd combinat cu nuditate explicita. Dar, la naiba, asta-i arta. Am apreciat eforturile unor amici din randul din fata de a da sens unor mazgalituri de organe si scene erotice. Toti am ajuns la aceeasi concluzie: fal(n)ice proiectii!

I confess, n-am inteles nimic din ce-am vazut, iar asta nu m-a deranjat (greu sa ma mai deranjeze ceva dupa o zi de munca si la ora 22:30 seara). Am o presimtire sumbra si in legatura cu creepy animation night, dar sa nu ma pronunt inainte.

Mi s-a parut interesant scurt-metrajul The Phantom of the Cinema. Adica mi s-a parut foarte misto creata atmosfera, oferind spectatorului doar un joc de umbre, desfasurat in trei sectoare si dezvaluind misterioasa lume din spatele marelui ecran.

Variete e o animatie simpla cu un mesaj simplu dar frumos transmis. Intr-un spectacol, un scamator (adica fiecare dintre noi, in propria viata) trebuie sa tina in perfect echilibru dinamic niste farfurii. Pe parcurs ce viata noastra devine mai complexa, apar alte “farfurii” ce trebuie si ele mentinute in echilibru perfect. O metafora care vorbeste despre cat de greu este sa jonglam cu planurile vietii: profesional, intim, relational, familial, si cat de usor ne poate scapa totul de sub control. Bineinteles, niciodata nu vom putea sa le avem pe toate in echilibru perfect.

variete-300x168

sursa: anim'est

Ramanand la caregoria “glume”, trebuie sa amintesc de intalnirea cu Mike Reiss, scenaristul serialului The Simpsons (preferatul meu- chiar inainte de South Park). Desi a avut “scenariul” in fata, tipul a fost super amuzant si a parut extrem de lejer cu ce facea. A luat la ras cam toate subiectele spumoase, inclusiv faptul ca e evreu si abia asteapta sa-i cumparam dvd-urile cu filmul The Simpsons. Am vizionat doua momente din serial si m-am bucurat ca le-am recunoscut.😀 This means I’m a real geek.

reiss--color-headshot

3 thoughts on “Anim’est (x): full frontal nudity

Leave a Reply

