Nerabdare

Dragi Mos Craciun si Mos Niculae,

(nu va suparati ca va pun pe-amandoi in aceeasi scrisoare, nu? Ideea e ca poate complotati – big grin- si reusiti s-o scoatei la capat cu toate dorintele mele > fierbinti< de anul acesta)

Sunt surprinsa si eu de ce fac, pentru ca e prima data dupa multi ani cand abia astept  sa vina sarbatorile de iarna (chiar azi am ascultat “Carol of the bells” in interpretarea lui Al Di Meola). Si nici nu prea stiu de ce. Poate anul asta am multe dorinte si caut pretexte pentru a mi le implini; sau poate pentru ca imbatranesc si ma prinde nostalgia copilariei (de care tot timpul am suferit, ceea ce e destul de ciudat). Oricare-ar fi motivele, ideea e ca incet-incet se contureaza o lista de cadouri pe care-as vrea sa le gasesc indesate in ciubotele. Pentru orice eventualitate, imi voi insira si sandalele.

O sa dau drumul listei, si-am s-o scriu aici, in agenda mea virtuala a intamplarilor si intalnirilor fericite. Acuma, nu stiu cum as vrea sa le primesc… pe rand sau toate odata. La asta ma mai gandesc, dar daca vrei sa-mi faci o surpriza eu nu ma supar!

In primul rand as vrea sa primesc…

fsdg

PS: vedeti ca pe Nautilus sunt mai mici preturile la carte straina decat pe Tamada. Diferenta de 2-4 lei. Mie-mi place Tamada, dar imi place sa-mi ramana si bani in buzunar.

9 thoughts on “Nerabdare

  1. ghost says:

    ??? Zapada???
    Acum vreo saptamana doua eram in vizita pe la Arieseni – Albac si era zapada pana la genunchi.😀

  2. ghost says:

    Oups… abia dupa ce am scris comentariul am observat link-ul… Asa ca iti fac si eu un cadou de impacare…

  3. feeria says:

    Zapadaaaaa!! Ai drepate! Dar stii de ce n-am zis de ea? Ca inca vreau sa fie tavaleala mare in frunzele de toamna!
    (auzi, pana la genunchi… o_o )

  4. feeria says:

    Oups si eu, ca acum am vazut cadoul!! Ieeei, primul!!! Multam frumos! Pampapam ascult.

    (Ps: ma bucura vizita ta!)

  5. fansf says:

    Sa vedem! Mos Craciun este ,Mos Niculae este!😀 Sa vii la tirg sa ne usurezi tolba! De preferat cu niste ciubotele mai mari sa incapa niscaiva carti in ele!

  6. ipo says:

    Cata decadenta dom’le si cat spirit burgez! Si cat fum si pian si pahare si voci ragusite… Pe ce cai gresite o apuca tineretul din ziua de azi, dom’le… 😛

  7. feeria says:

    Fansf, pai dac-ai asa, am sa vin in toate zilele, negresit.😀 Ca ma gandesc ca le-o fi greu la Mosi sa-mi aduca intr-o singura zi toate cadourile!!

    Ipo, decadenta, oh, da-da-da-da-da! (inca putin si ma reapuc de fumat) A propos de tineret, s-a deschis la mine-n cartier un magazin de droguri usoare , si in fiecare seara stau ciorchine pustanii sa-si ia tigari si alte ametitoare de-astea. Ma cam indispune treaba asta.

Leave a Reply

