Pe furis…

Mi-au alunecat degetele (pe o coaja de banana) si m-am trezit facand o comanda  pe Nautilus…😀

Despre ce e  vorba:

nflg somethingwicked

Si asta pentru ca am citit “Cronicile Martiene”, mi-a placut enorm, o voi reciti negresit, si daca se aliniaza planetele corespunzator am sa si scriu despre ea (pe CititorSF, asa sa-mi ajute dumnezeo). Se pare ca “Something wicked this way comes” are si o ecranizare care a castigat doua premii. De vazut, dupa citit.

Deci, nu stiu daca am ales bine, dar astea mi-au facut mie cu ochiul. Oricum am senzatia ca mi-ar placea orice-as citi de Bradbury, cam asa cum mi se intampla cu P.K. Dick, asa ca nu-mi fac probleme. Si a propos de P.K. Dick, pisici si carti…

bradbury

Bradbury si un var mai indepartat si faimos al lui Motanit al meu

O alta carte cumparata, menita sa inlocuiasca temporar Enciclopedia Ilustrata a Jazzului si Bluesului, dupa care ravnesc atata, este…

d5c2cd097f9d8ab8bbbd3c4b795a960a

E prima oara cand comand de pe siteul asta, asa ca sper sa fie inceputul unei prietenii frumoase.

2 thoughts on “Pe furis…

  1. feeria says:

    Si mie-mi place tare mult cum scrie Bradbury. E dincolo de gen, il depaseste. Simt ca nici n-are rost o categorisire in cazul lui. Abia astept sa-mi vina coletul sa le citesc!

Leave a Reply

