Noir&Jazz

 

8 thoughts on “Noir&Jazz

  1. pentru mine, filmul chintesential noir este Rebecca (1940) a lui Hitchcock. poate nici nu este un noir pur, poate este un film despre lesbiene gotice – habar n-am – insa mi se pare superb realizat!

  2. feeria says:

    Si mie mi-a placut foarte mult Rebecca! (noir cu lesbiene- suna Lynchian😀 )
    Primul noir vazut a fost “Hands of a stranger” iar de top nu pot vorbi… (desi mi-ar placea sa fac unnul. I’ll think about it)

  3. Adot cinematografia de arta, filmele acelea alb-negru in fiecare detaliu al imaginii era facut la milimetrica precizie… cand totul se facea ca arta, nu pe banda, sa scoti mai repede filmul…

  4. feeria says:

    Bine ca avem inca acces la acele filme si le putem viziona, si ca tot ai spus de filme de arta si filme pe banda, am citit de curand o carte draguta despre “cum se fac filmele”; o sa scriu cate ceva despre ea. Partea faina este ca la sfarsit are o lista cu filmele care au tratat subiectul cinematografului.

  5. Eu am vazut zilele astea un documentar despre realizarea filmelor din anii 30-50… explicatii despre alegerea anumitor unghiuri de filmare si tipuri… cat de mult studiu era in spatele fiecarei imagini si totusi totul parea atat de natural si cursiv…

  6. N-am retinut numele… l-am vazut la TV; parca pe National, N24 sau Antena 3… pe acolo mai dau niste documentare interesante. Din 80-90, nu sunt foarte noi. Mai dau de ele in week-end cand butonez.

  7. feeria says:

    Bun, mersi! (iau la rasfoit un program tv :D). Inainte… cand ma mai uitam la Tv, mai prindeam si eu documentare foarte interesante, despre viata artistilor sau a persoanelor publice, despre cinema, teatru, dar facute pe indelete, nu in 30 de minute cateva imagini colorate si pa.

Leave a Reply

