Ratustele mele asculta Rock/Metal Ballads vol. X

(Atentie: continut ridicat de videoclipuri!)

Ca sa scap de niste bobocei care se tin dupa mine de-o saptamana  (Ratustele mele… Cutiuta Muzicala – fac ce fac si ma trezesc  macanind “stau cu capu’-n apaaaa, si codita-n sus!”. Am incercat pe cat posibil sa ma abtin de la a face si dansul ratustelor pe apa, in apa, sub apa si la mal),  am driblat cativa pasi pe la suportul de cd-uri de la munca si am  nimerit un cd Guns ‘n’ roses– Gold- una din celebrele compilatii pirateresti de dupa ’90. Si-am deschis Oracolul din clasa a VII-a! Adica metaforic, pentru ca tot restul zilei de la munca eram ca drogata, fredonand “Don’t cry”

si “November rain”.

Tot invartind la nesfarsit cdul ala mi-am dat seama ca-mi plac enorm mai mult de 7 melodii de la ei, si le ascult si acum cu foarte mare placere. Ceea ce inseamna ca-s o trupa faina si longeviva in memoria mea.

Buuun, acasa am dat iama imediat in W.A.S.P. pentru ca au tipii astia patru balade care ma innebunesc de cap de fiecare data. The Idol,

Sleeping in the fire,

Hold on to my heart

si Keep holding on. Stiu ca am mai pus piesele astea, dar cum n-am pretentia de a ma uimi mereu cu ceva nou, e irelevant. Cand vine saptamana oarba le ascult pana la epuizare. Oriunde, oricand. Eventual de cat mai multe ori.

Apoi… mi-am adus aminte de Ozzy si Lita Ford cu Close my eyes forever

apoi de Bruce Dickinson cu Tears of a dragon…

(in zona asta am simtit nevoia sa ascult Fear of The Dark (cum e posibil sa mai stiu toate versurile dupa 10 ani?) si 2 minutes to midnight, amintindu-mi destul de clar de un revelion dubios)

Normal, Metallica- Unforgiven

si Nothing else matters

ermmm si Bon Jovi, evident! Cu I’ll be there for you!😀 Mie asta imi placea mai mult decat Always.

Acum ma intreb daca imi placea vreo piesa de la Alice Cooper, insa tot ce-mi vine in minte este Feed my Frankestein (I’m a hungry maaaan but I don’t want pizza!).😀

The Cure mi-au placut foarte mult, dar mai ales cu Burn din The Crow. Nu se potriveste la subiect, dar n-am chingile puse la memorie.

Cam atat. Urmeaza probabil un weekend lacrimogen in acorduri de chitara electrica.😀

Leave a Reply

