Printre flori te caut, te caut… om de lut! (Alexandrina Hristov)

O stiu pe Alexandrina de anul trecut, de cand am descoperit-o cu doua piese superbe, ascultate de multe (multe) ori: Numai tu si La femme qui t’aime. Are o voce superba- catifelata si calda,- imi place inclusiv accentul dulceag, moldovenesc, ies piesele i se potrivesc foarte bine.

Acum sunt indragostita de Printre flori si Om de lut, care pot fi ascultate si pe siteul ei personal Myspace:

fdhdgrj

Alexandrina nu e doar o cantareata foarte talentata si foarte frumoasa (chiar daca de curand s-a gandit sa imprumute elegant imaginea Nanei Mouskouri- spun chiar daca pentru ca inainte era o figura distincta in mintea mea, delicata si rafinata, iar acum e o copie a celebrei artiste, cu ochelarii ei negri cu rame groase si bascutele chic), este si pictorita. Uneori am senzatia ca tablourile ei sunt la granita dintre Edenul copilariei  si taramurile vulcanice ale adolescentei, cu toate preschimbarile ei, ca in final sa apara si varsta adulta, cu trasaturi mai dramatice si mai putin conturate. Nu-s chiar “alegerea mea” dar sunt interesante si-ti opresc privirea atunci cand le intalnesti. Inteleg ca la sfarsitul lui octombrie a avut chiar o expozitie la Carturesti.

picturi-alexandrina-hristov

Lucrarea care-mi place cel mai mult e:

l_d1ed1db3468f46af9fe821af7fd2a42a

Leave a Reply

