Astept sa se intample

Si s-a intamplat! – A aparut Winchester, teribilul snob ingamfat si ipocrit, sublim si gretos de inteletual Winchester!! Vorbesc de MASH, normal, Seria 6, si de David Stiers.

charles2

***

In numarul din noiembrie a revistei Nautilus am aflat dintr-un articol despre targul de carte ca s-ar putea ca Poliromul sa editeze continuarea Umbrei Vantului- Angel’s Game, de Carlos Ruiz Zafon. Inainte de asta, tocmai imi cazusera ochii pe cartea in editia engleza de pe siteul Librariei Nautilus, dar am zis s-o plasez pe lista de Craciun, ca avea un pret cam nepotrivit de mare pentru mine.

Faza e ca dupa ce am citit in articol despre posibilitatea ca la targ sa apara cartea, m-am bulucit pe siteul editurii ca sa vad in ce stare e , si sa ma pic cu ceara daca am gasit ceva! Azi am fost putin nelinistita. Nelinistita pentru ca eu nu am nici o lista sigura de titluri pe care vreau sa mi le cumpar- am doar una generala, orientativa-, asa ca sunt foarte vulnerabila. In sensul ca s-ar putea sa fac niste cumparaturi desantate si sa cheltuiesc multi bani. Iar asta chiar nu-mi doresc.

Dar iata dovada- faptului ca e in pregatire.😀 Nimic sigur, dar eu cred c-ar fi o miscare inteligenta sa lanseze cartea la targul care vine. Eu o cumpar, dar cum sunt calculata si am invatat sa-mi aman dorintele, o voi face doar daca reducerea e de minim 30%.

ruiz

***

Saptamana trecuta am fost- tarata- la This is it! (had to do it). N-am ce sa comentez despre film. Adica nu vreau, pentru ca nu ma inspira. Omul era epuizat, unii ziceau ca era in super mega forma- sa fim seriosi! Era scurs, vlaguit, dezmembrat de efort- unii vor spune ca habar n-avem noi de cata munca e nevoie si ca e normal sa arati ca dupa o zi de prasit hectare- guess what, putin imi pasa. Profesionalism, bun simt, da, la cati bani se invart acolo, “God bless you all”. Respect din partea echipei- pai cred si eu, toti erau ultrasi, fani infocati de mici, si si-au implinit visul de a  fi in randul dansatorilor lui Michael Jackson. Nu zic lucrurile astea in sens negativ sau carcotas, dar mi se pare ca … binee! Io nu-s fana, n-am ramas impresionata- nici macar de showul ce trebuia sa aiba loc. O  tristete m-a cuprins  pentu ca e mort si nu se mai intoarce, dar in rest… clar asta-i film pentru fani. And that’s it! Semnalez ca n-a cantat Dirty Diana, iar asta m-a dezamagit complet! Semnalez de asemenea ca dansatorii sun divini!

😀 Un paragraf de 15 randuri dezlanate ca sa ajung unde voiam, iar asta dupa ce am anunta ca nu voi comenta… e deja patologic.

Voiam sa spun ca inainte de a incepe filmul s-au dat reclame in cinema, si am vazut si eu pe ecran maaare trailerul la 2012. Arata WWWooooWWWW! Ma duc siiigur sa-l vad! Pacat ca in 1996, cand s-a dat repetitie la primul sfarsitul al lumii- inainte de ala din 2000- nu existau tehnici cinematografice atat de avansate. Nu cumva in anul ala a fost facut Independence Day?

2012_large

Cu ocazia asta am pus un titlu pe lista de targ,

John Joseph Adams_Taramurile pustiite_Povesti ale apocalipsei3

4 thoughts on “Astept sa se intample

  1. uuuu, da, da, da, wastelands, da, da, da…

    Nemira a anuntat destul de multe carti interesante la Gaudeamus… ba se mai zvoneste si ca s-ar putea sa apara al petrulea roman din Cantec de Gheata si Foc al lui GRR Martin, si anume Festinul Corbilor…

  2. feeria says:

    Dorin, stiu ca la Nemira e dezmat total, insa din moment ce nu am inceput seriile, nu stiu nimic de ele, iar pe unii autori inca nu i-am luat la citit (cum e GRR Martin, care vad ca incanta pe toata lumea), mi s-ar parea cel putin ciudat sa le prezint doar ca sa am ce scrie la capitolul Targ de Carte. Nu stiu daca-i bine sau rau cum fac dar eu asa fac.
    Taramurile Pustiite e singura anuntata pana acum pe care as vrea s-o cumpar- dintre cele noi, ca din alea vechi…😀 alta discutie.😀

  3. a, da, mai, stai linistita, nu aminteam de ea pentru ca nu ai amintit tu, ci doar pentru ca am vorbit mai demult…
    intre timp m-am trezit si eu si am aflat ca nu mai e zvon, chiar o sa apara…

    cat despre ce a aparut/apare nou, mi-e tare frica de targul asta ca nu cumva sa cheltui cam mult…

    anyways, de retinut din comentariul meu entuziasmul pentru Wastelands, ca tare m-a facut curios Cory Doctorow…

  4. feeria says:

    E o adevarata febra a anunturilor editoriale pe toate blogurile.😀 Sau poate ma invart eu prea mult pe blogurile de cititori.

    Nu-mi fac probleme, pentru ca n-am sa prea am ce cheltui.😀

    Dublez si eu entuziasmul. Este cartea pe care cu siguranta o voi lua de la targ.

Leave a Reply

