Primele semne

Pana acum am facut cateva semne de carte- pentru concursul de pe TheBookDepository. Nimic deosebit, doar cateva experimente de albastru- sunt super incantata de culorile acrilice pe care abia acum m-am mobilizat sa le folosesc. Dupa ce trec de etapa asta, ma gandesc sa fac semne de carte special pentru anumite carti care mi-au placut foarte mult. Drumul de la imaginea din mintea mea si pana pe carton e foooarte lung dar este  si foarte placut.

Intre timp, le si folosesc.😀 Aici impreuna cu Blandetea Noptii, de Fitzgerald.

Altu’…😀

17 thoughts on “Primele semne

  1. da! sint foarte frumoase!

    al treilea imi place cel mai mult – frunzele maro-deschis/galbene pe fond albastru sint imbatabile. oskar koller m-a convins ca florile rosii merg doar pe fundal alb. al doilea semn imi aminteste de chagall, nu stiu de ce.

  2. feeria says:

    Voicunike, tough luck, cum se zice.😀
    Vlad, ma bucur!
    Gingav, ooo ce faini sunt macii lui Koller (mersi pentru ei!). Da, merg cel mai bine pe alb si, adaug, pictati delicat in acuarela.

  3. ipo says:

    Ha ha, mi-am adus aminte de un semn de carte pe care l-am facut la “lucru manual”, pe gherghef! Cred ca eram pe la gradinita, sau clasa I…🙂

  4. Daaaa, si eu am facut de-alea!! And I still do, ha ha😀 Desi, de foarte multe ori “lucrul manual” de la scoala era inlocuit cu matematica sau romana- cica mai importante.

  5. Woooe, sunt superbe!!! Şi tu de-a dreptul talentată🙂
    Am făcut şi eu într-o vreme semne de carte, dar din noduri, cu aţe de diferite culori…erau frumoase, dar nu mai am nici unul că le-am dat pe toate prietenilor🙂

  6. feeria says:

    Hei, mersi frumos! Nu chiar talentata, dar cu siguranta nu ma opreste nimic sa patez cartoanele, nu?😀
    Chiar zilele astea am vazut la o fata in metrou un semnulet micut, subtirel, din ata impletita.😀 Nu stiu daca m-as descurca cu asa ceva.
    (pai daca nu mai ai, poate-i timpul sa mai faci! ;;) )

  7. Azi când scriam comentariul, exact la asta mă gandeam: ce-ar fi să mai încerc :)) O să caut aţe, că erau un anume tip de aţe şi o să încerc, tare sunt curioasă dacă mai ştiu cum le înnodam :))

  8. v says:

    vai, n-as fi in stare sa folosesc asa un semn de carte. eu pe dosul semnelor de carte notez chestii din carte… as muri sa stric asa un semn minunat!

Leave a Reply

