la revedere, tabara

S-a stricat prietenia. Dintre mine si Nemira. In iunie am trimis doua mailuri cu doua recenzii. Am asteptat, rabdatoare, sa treaca targul de carte, din moment ce mi-am imaginat ca sunt ocupati si n-au timp de citit si publicat recenzii.  Vazand ca se mai plang si altii, atunci n-am banuit c-ar fi ceva in neregula cu recenziile- comparativ, nici acum nu cred! Dupa aceea, a trebuit sa am rabdare si sa inteleg ca Silviu Toma nu se mai ocupa de proiect, si ca urmeaza o perioada mai turbulenta de acomodare. Pe undeva pe traseu a aparut si ideea ca n-as fi trimis pe adresa corecta- ba am trimis. Pe undeva pe traseu am inteles ca cine se ocupa acum de recenzii le si cioparteste, ca sa se asigure ca cei care vin pe blog sa citeasca despre o carte sau alta nu adorm pana ajung la finalul recenziei.

Din iunie pana la sfarsitul lui octombrie, cand am mai trimis doua recenzii, au trecut, cate luni? A, da. Vreo 4. De notat ca acum suntem in noiembrie. Ce ghinion pe capul meu, tocmai in perioada targului de carte am nimerit! Asa, si?

Sa ne intelegem, NU cred ca ce scriu despre carti merita cu orice pret postat pe blogul editurii, NU am alergat dupa carti gratuite, pentru ca recenzii la cartile Nemirei am tot facut, selectand doar cateva, si NU am senzatia irationala ca daca eu vreau ceva, apai e musai sa se intample, dar din moment ce NU primesc nici un feed-back, desi am trimis un mail in sensul asta, si din moment ce in timpul asta alte recenzii apar bine mersi pe site, consider ca ne-am dat papucii reciproc. Cred ca am asteptat destul si am avut prea multa intelegere. Oricum au destule recenzii cu care sa-si populeze blogurile, iar socotelile lecturilor trebuie sa mi le fac mereu doar in functie de ce bani am in buzunar. Nu dupa alte… coordonate.

Deci, pa.

2 thoughts on “la revedere, tabara

  1. Hmm, si totusi de ce sa le trimiti lor recenzii ? Sa fim seriosi, majoritatea cititorilor hardcore din RO au mai multe sanse sa intre pe blogul tau decat sa citeasca o recenzie pe siteul Nemira (recenzie pe care o vor banui oricum de partinire).

  2. feeria says:

    Pai pentru ca voiam si eu o carte gratis, de-aia! Ca pusesem ochii pe atatea, iar la cele in jur de 15 comenzi online facute, parca aveam chef de un rasfat. Motivul e unul simplu si egoist, nici de cum unul umanitar, de genul “sa citeasca cat mai multi despre minunata carte pe care am citit-o eu”.😀😀

Leave a Reply

