Motanul meu prevestitor de rele

De vreo cinci zile Motanul Negru era tot mai afectuos si prefera sa doarma la mine in camera. In fiecare dimineata m-am trezit cu blanita lui moale si calda langa mine, si in fiecare dimineata ne luam micul dejun impreuna. Dupa trei zile de astfel de comportament dubios, stiind ca el insista sa ramana prin preajma mai mult timp atunci cand ceva “nu e bine” (suparari, emotii, dureri si alte chestii lumesti), am inceput sa ma gandesc cam ce s-ar putea intampla rau. Si s-a intamplat.

Azi am racit cum n-am mai racit de cand eram mica. Sunt o soba umblatoare, in scurt timp posibil sa am si halucinatii. Frisoane inca nu, dar simt ca mi s-a marit viteza cu care scriu la calculator. Cum eu nu pot boli- e ceva inadmisibil (o interdictie pe care inca o respect)- m-am trezit confuza si hiperactiva. Am incercat sa citesc, dar dupa patru pagini in care n-am inteles nimic din cuvintele jucause de pe pagina, am lasat-o moarta (funny I mention that). Si iata-ma aici, cu motanul langa mine- in continuare fidel starii mele de rau, gudurandu-se si incalzindu-se la de gradele in plus pe care le am-, gandindu-ma ca weekendul mi-e compromis total.

5 thoughts on “Motanul meu prevestitor de rele

  1. Te înţelege perfect, pentru că nici eu nu pot boli, aşa încât combat răcelile cât mai activ🙂 Nu ştiu cât e de bine…uneori ţine şi răceala pleacă, dar alteori e doar o formă de a o duce pe picioare…Aşa încât, dacă tot e week-end, te-aş sfătui să încerci să combaţi răceala cu odihnă la căldurică, nişte paracetamol şi ceaiuri calde…după un somn bun te poţi trezi mult mai bine🙂
    Sănătate multă!

  2. insanatosire grabnica!

    si eu sunt foarte sensibil la raceala si ma gindesc sa nu am eu vreo chestie pe tema asta, ca usor se lipesc virusii de mine😀

    ceaiurile multe cu lamaie este solutia salvatoare😀

  3. feeria says:

    Rontziki, da, da! Combatere activa- imi place cum suna! Daca stau in pat, parca ma imbolnavesc si mai rau!😦 (la cate ceaiuri, vitamina c si fructe am mancat, nu mai simt nici un gust😀 )
    Kyo, asa cum mi se increteste pielea de la impachetarile cu otet, asa cred ca mi s-au incretit organele interne de atatea ceaiuri fierbinti baute.

Leave a Reply

