Machinarium

Am aflat de joculetul Machinarium de pe siteul MixuldeCultura. Cand am vazut screenshoturile mi-am amintit de niste wallpapere descarcate de pe siteul meu preferat din care nu inteleg o iota, ca-i in ruseste, dar pe care am invatat sa ma descurc, ghidandu-ma dupa imagini: wallpapers.ru. E un site care strange o groaza de creatii foarte reusite ale unor artisti rusi.

Pentru ca imi plac foarte mult jocurile tip adventure-puzzle si ademenita de grafica superba, am descarcat si eu Machinarium si m-am tot jucat weekendul asta, fara sa am tendinta- asa cum foarte bine a remarcat Cristian Andries in articolul din MixuldeCultura- de a opri coloana sonora, o muzica extrem de potrivita, relaxanta, in concordanta cu atmosfera prafuita, metalica si linistita din joc.

Nu am jucat foarte mult din el, dar mi-a placut ca nu e foarte complicat si ca sunt puse la dispozitie niste schite de rezolvare a puzllelului (contra unui joculet dus la bun sfarsit) in cazul in care nu avem rabdare sa cautam singuri solutiile.

4 thoughts on “Machinarium

Leave a Reply

