Life is so much cleaner on the page

Chroma Key- On the page

***

Riscul de a te defini (insistent) prin interese si pasiuni este sa ramai ca o pagina goala atunci cand esti mult prea obosit sa mai si scrii despre ele; si trebuie sa-mi aduc aminte in ce moment trist al existentei mele am inceput sa simt (sa cred) ca facand colectie de carti, ceaiuri, albume si bilete la concerte e mai suportabil; si mai trebuie sa retin ziua in care am atins isteria nestiind ce carte sa citesc in continuare, sau ziua in care in loc sa spun ce gandesc mi-am muscat de zor buzele. Aaaa si aia in care m-am inrosit putin cand am citit pe-un blog cuvantul “suflet”, sau cand m-am exprimat onomatopeeic (ca doar atat m-o dus inima), sau cand am sters de doua ori un comentariu care oricum era sec, plat si golit de sens, sau cand am renuntat la a citi o poezie dupa primele doua strofe. Sa fiu sarpe, sa ma lepad de piei!

***

Printre cuvinte multe vreau sa spun ca iau o pauza. Multumesc din suflet (:) ) celor care au tras cu ochiul, cu urechea la ce-am scris aici. Neasteptat, am primit comentariile cu mare bucurie chiar daca la incepu mi-am autoimpus un soi de detasare. Nu-s eu o mare … “atasata” nici dincolo de blog si nici o mare priceputa in a ma lipi de oameni (ok, nici nu ma straduiesc s-o fac), deci cu atat mai mult le multumesc celor care s-au intors. (Rahat, dupa cum ma cunosc, imi iau libertatea de a pleca doar pentru a ma intoarce, ca sa-mi demonstrez ca pot sa fac ce vreau! Cred ca de-asta-mi trebuie o noua facultate- ca sa am de unde chiuli, caci de la munca nu-mi permit. N-are nici o logica ce-am zis, but then again, pune-l pe un om sa gandeasca cu voce tare si-apoi zi-i sa-si lege gandurile! S-ar indoi de capacitatea lui de-a rationa)

10 thoughts on “Life is so much cleaner on the page

  1. “imi iau libertatea de a pleca doar pentru a ma intoarce, ca sa-mi demonstrez ca pot sa fac ce vreau!”

    it makes perfect sense to me!

    so I’ll be waiting patiently🙂

  2. feeria says:

    Xelomon, acum sunt in stadiul “daca vreau, pot sa ud si canapeaua!”😀

    Belle, blogul tau e un drog pentru mine. Ma-omori-incet cu “pastilele” tale zilnice! (primul lucru dupa incheierea silentio stampa va fi dedicatiunea speciala. Multumesc)

  3. Eu mi-am cam luat o pauza de la tot, mai putin blog pe care-mi doresc sa-l invii.

    Ce sa spun : Have a nice break dar revino curand (macar dupa Sarbatori asa)😛

    P.S: Chestia cu definirea prin interese si pasiuni mi se pare mai relevanta in contextul in care absolut orice inscriere undeva iti puine intrebari de tip : Cartea preferata, filmul preferata….pai daca-i o pasiune, n-ai preferati🙂

  4. feeria says:

    Abia astept concediul- deconectare totala de la tot.😀

    Pai cum, daca pictura-i o pasiune, nu-i logic sa ai pictori, curente, stiluri preferate? Daca-i o pasiune, iti place tot, nediscrimintativ? Ori n-am inteles eu bine?

  5. ipo says:

    E de la sarbatorile astea de sfarsit de an, iti spun eu, ma apuca si pe mine cateodata dorul de duca. Ce sa zic, have a break, have a Kit Kat si have a comeback!🙂

Leave a Reply

