Sur la lune

Sur la Lune este un site superb dedicat basmelor si povestilor; este cel mai complex si mai bine structurat site de acest gen pe care l-am gasit.

SurLaLune Fairy Tales features 49 annotated fairy tales, including their histories, similar tales across cultures, modern interpretations and over 1,500 illustrations.

Fiecare basm este redat in intregime, impreuna cu note si completari cu privire la diferitele versiuni si schimbari care pot aparea in alte lecturi.

De asemenea, este un bun ghid in descoperirea unor editii deosebite, ilustrate ale basmelor indragite. Desi stiu care este motivul pentru care Sidney Sime si John Bauer nu apar pe site, tot ma bucur ca munca mea n-a fost in zadar. Ma inverzisem. Si de bucurie si de ciuda. Un pic asa.

Un alt site interesant este Children’s/Fantasy Illustrations, care de fapt este un blog plin de dchite, desene si ilustratii. Aici am gasit ilustratia Christian Birmingham la Craiasa Zapezii, editite ce poate fi gasita si la noi, la editura Art.


Cautandu-l pe Birmingham, pentru ca mi-au placut ilustratiile lui la unul din basmele mele preferate, am dat peste o alta comoara: Books Illustrated Ltd. Lista propusa este lunga, iar stilurile difera destul de mult.

Micuta Sirena- Harry Clarke

A fairytale of insipiration este un alt blogusor magic, pe care-am sa-mi petrec mult timp. Aici l-am descoperit pe Michael Parkes. Intotdeauna postarile sunt acompaniate de linkuri si referinte asa ca nu-i pericolul de a vedea ceva frumos si de a nu sti de unde vine si al cui e.

Sunt o groaza de lucruri frumoase de descoperit- cum ar fi Land Art, mergand cu pasi marunti dintr-un loc in altul.

3 thoughts on “Sur la lune

Leave a Reply

