ASA NU!

Pe 30 ianuarie 2010, Bobby McFerrin concerteaza la Sala Palatului- Bucuresti. Desi eu sunt mereu cu ochii in patru, fie in online fie pe strazi trezindu-ma citind afise publicitare,  dupa asemenea evenimente, iar pentru McFerrin am o slabiciune… pe care nici n-are rost sa m-apuc s-o explic, abia ieri am aflat cu stupoare despre acest concert, care a stat foarte bine pitit de mine. Dintre blt.ro, myticket. ro si bilete.ro doar cel din urma vinde bilete la concert. Bineinteles ca inainte cu mai putin de-o luna pana la concert mai sunt locuri doar la sectiunea VIP, acolo unde biletul costa 250 ron.

Si ma intreb, de ce?! Cum de n-am vazut nici un afis, cum de nu s-a facut o mai mare publicitate? Se va repeta povestea ZZ Top? Desi, cel putin onlineul a asigurat o parte din sala…

Bineinteles ca nu-mi pot permite sa dau 250 ron pe un bilet, fie el si pentru McFerrin. Cel mult o sa ma duc la Chris Rea, dar si-acolo e cu cantec.

Pana una alta…

4 thoughts on “ASA NU!

  1. feeria says:

    Nu-i asa?!? Chiar nu inteleg cum poti sa nu promovezi un asemenea eveniment… si-apoi te plangi ca nu vine lumea la concerte si spectacole.

Leave a Reply

