Eleva in 2009

O leapsa frumoasa de la Manole- Ce-am invatat anul care-a trecut?

Am primit-o de doua zile, si tot m-am invartit sa raspund la ea. A fost un an foarte agitat, incarcat de noutati… si cred ca a stat sub semnul imprevizibilului.

2009 mi-a servit niste lectii importante, dar acum mi-e greu sa le detaliez- pentru ca nu le voiam neaparat. M-a obligat sa iau in seama lucruri la care n-as fi vrut sa ma gandesc chiar atunci, in momente in care mi-as fi dorit ca schimbarile sa vina din alte directii. Cred ca asta e lectia cea mai faina din 2009… faptul ca e bine sa apreciez ceea ce primesc si sa multumesc, indiferent de asteptarile pe care le aveam. Pentru ca, tragand linie, la final a fost un an castigat… si nu pierdut. Nu cred ca-i vorba de optimism (adica, vezi ca-i gol undeva dar e plin altundeva), ci de a pastra mereu o privire de ansamblu, cat mai completa, asupra vietii. Sa fii vultur in zbor si nu soricel pe pamant, cine stie…

Oare ce-au invatat… Ipo, Kroosfire sau Rontziki?

5 thoughts on “Eleva in 2009

  1. Wooops, mi-a scăpat leapşa asta, scuze🙂
    Încă nu ştiu ce-am învăţat în 2009, ceea ce reprezintă suficient motiv să atac leapşa cât de curând şi să-mi dau seama🙂

Leave a Reply

