Esente de iarna

(Nu stiu cum, dar eu inca mai sper la o ninsoare…)

PS (22:30)- care-a si venit! Sa-nteleg ca ma asculta cineva acolo sus sau e doar impresia mea?

PS (11:35)- ma gandeam asa ca singura sansa ca orasul asta sa se mai scuture de mizerie e s-o topeasca cu niste zapada. De-ar lasa unii oameni sa se astearna putina zapada si pe ei…

Frumos bulgusor versificat am descoperit la Vidal.

PS (11:41): aseara am fost acasa la Aurica, si-am descoperit o frumusete de reclama la Google Chrome, si atata mi-a placut ca mi-am instalat imediat browserul. A importat tot din Firefox. Intr-adevar, e mai rapid si mai aerisit. Acum incep sa descopar si restul de facilitati, extensii si alte chestii… for now, me likes it.

10 thoughts on “Esente de iarna

  1. feeria says:

    (Sa fie primit!😀 )

    Manole, ma simt ca-ntr-un basm…😀 Afara ninge, totul e alb, munca incepe mai tarziu… ioaaaaaa, chiar tanjeam dupa un astfel de cadou.

  2. Sa imi spui cum merge Google Chrome la citirea mesajelor de mail de pe yahoo. Asta pentru ca il am si eu instalat (in paralel cu IE) si dupa cateva mesaje citite, nu imi mai raspunde la unele dorinte (cum ar fi mutarea mesajelor din inbox in foldere separate). Dar poate eroarea e doar la mine…

  3. feeria says:

    Folosesc rar mailul de pe yahoo. Eu sunt cu gmailul- care merge foarte bine. Momentan, sunt multumita. Inca il descopar.

  4. feeria says:

    Primesc la schimb esente de alte anotimpuri. Dar la timpul lor. Acum inca ne mai putem bucura de putina iarna.
    (ca zici de parfum, am unul care se potriveste atat de bine iarnaaaa.. mmm, e si pacat sa-l port in alt anotimp)

Leave a Reply

