La 91 de centimetri distanta de tine insuti

AICI este varianta integrala, care are 13 minute. Desi am dat embed, nu-mi converste frumos wordpressul, sa se vada direct imaginea cu clipul.😦

(O metafora superba despre cam cat de (in)departati suntem de noi insine, si cum ajungem sa nu mai fim in contact real, nemijlocit, cu “lucrurile” din jur- schimbare care pare sa se insinueze fara sa ne dam seama, si  pe care o punem mereu pe seama unor situatii exterioare. Made my day… stiam filmuletul de la Anim’est, dar s-a potrivit perfect acum)

7 thoughts on “La 91 de centimetri distanta de tine insuti

  1. Irina says:

    Deci, pot sa ma bag peste recomandarile tale de weekend?😀 Ca am destule animatii interesante incadrabile de sf&fantasy&stuff.

  2. da!cum sa nu se poata! cu cat mai multi cu atat mai bine😉

    eu n-am cum sa le gasesc pe toate acum😀 si daca nu-mi plac nici nu le pun..asa ca e binevenita oferta😛

  3. Irina says:

    Auzi, dar cartea Magazinul magic de jucarii tot la voi se incadreaza?😀 Ca-s cu destu pe butonul de publish. :)))

Leave a Reply

